صفحه-اصلى/فلسطين

زخمی شدن 100 فلسطینی در جریان درگیری های فلسطینیان با نظامیان صهیونیست

رام الله _ مرکز اطلاع رسانی فلسطین

دایره ارتباط مدنی تشکیلات خودگردان فلسطین از زخمی شدن 100 فلسطینی در جریان درگیری ها با نظامیان رژیم صهیونیستی خبر داد و اعلام کرد که این درگیری ها در پی حمله عناصر صهیونیستی به تظاهرات حمایت از اعتصاب غذای "آزادی و کرامت" اسرای فلسطینی روی داد که وارد سی و هفتمین روز اعتصاب غذای خود شده اند.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، دایره ارتباط مدنی فلسطین خاطر نشان کرد که در جریان این درگیری ها یک کودک 15 ساله فلسطینی به نام "رائد احمد ردایده" (15 ساله) در ایست بازرسی سیار واقع در جاده "واد النار" در شمال شرق بیت لحم نیز به شهادت رسیده بود.

رژیم صهیونیستی مدعی شده بود که ردایده سعی در اجرای عملیات مقاومتی با استفاده از سلاح سرد را داشت و نظامیان صهیونیست به سمت وی تیراندازی کردند.

سازمان هلال احمر فلسطین هم به نوبه خود تاکید کرد که تیم های امداد و نجات این سازمان به 100 مجروح این درگیری ها در سراسر کرانه باختری کمک های اولیه ارائه کرده است.

از میان این مجروحان، 8 نفر به ضرب گلوله جنگی، 20 نفر به ضر ب گوله های مشقی و 8 نفر در اثر سوختگی زخمی شدند  و 64 نفر هم دچار حالت خفگی شدند.

گفتنی است که 1800 نفر از اسرای فلسطینی دربند زندان های صهیونیستی در سی و هفتمین روز متوالی به اعتصاب غذای خود در اعتراض به سیاست بازداشت اداری و حبس انفرادی و تلاش برای بهبود شرایط اسارت خودشان ادامه می دهند.

متعلقات


آخر الأخبار

تمامی حقوق این سایت برای مرکز اطلاع رسانی فلسطین محفوظ است و انتشار مطالب آن با ذکر منبع بلا مانع است - © 2018