صفحه-اصلى/فلسطين

38 امین روز اعتصاب غذای اسرای فلسطینی/ انتقال 20 اسیر به بیمارستان

رام الله ـ مرکز اطلاع رسانی فلسطین

اعتصاب غذای سراسری اسرای فلسطینی در زندان های رژیم صهیونیستی در اعتراض به وضعیت بد زندان ها و سیاست های سرکوبگرانه دشمن صهیونیستی وارد 38 امین روز شد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، کمیته اطلاع رسانی اعتصاب غذای سراسری اسرای فلسطینی تاکید کرد که سازمان زندان های رژیم صهیونیستی شب گذشته بیش از 20 اسیر دیگر را در نتیجه وخامت حالشان به بیمارستان مائیر انتقال داد.

همچنین حنان خطیب وکیل هیات امور اسرا و آزادگان پس از ملاقات با اسرای اعتصاب کننده غذا تصریح کرد که سازمان زندان های صهیونیستی هیچ اهمیتی به وضعیت سلامت اسرا نمی دهد و همانند گذشته آن ها را از این زندان به زندانی دیگر انتقال می دهد.

خطیب پس از ملاقات با یوسف کامل زعاقیق یکی از اسرای اعتصاب کننده غذا اظهار داشت که وضعیت سلامت اسرا روز به روز بدتر می شود و بیشتر آن ها شدیدا وزن کم کرده اند و به طور مداوم دچار حالت سرگیجه و بیهوشی شده و به سختی قادر به حرکت هستند.

وی اشاره کرد که آمبولانس هایی مقابل زندان های رژیم صهیونیستی قرار داده شده اند که هر روز شماری از اسرای را به بیمارستان ها منتقل می کنند.

این در حالی است که اسرای فلسطینی از تشدید اقدامات اعتراضی خود طی روزهای آینده در واکنش به خودسری رژیم صهیونیستی و حاضر نشدن به مذاکره با اسرا بر سر خواسته های مشروع و عادلانه شان خبر داده اند.

متعلقات


آخر الأخبار

تمامی حقوق این سایت برای مرکز اطلاع رسانی فلسطین محفوظ است و انتشار مطالب آن با ذکر منبع بلا مانع است - © 2018