صفحه-اصلى/فلسطين

​حماس خواستار برگزاری جمعه خشم در حمایت از اعتصاب غذای اسرا شد

غزه ـ مرکز اطلاع رسانی فلسطین

جنبش مقاومت اسلامی "حماس" در کرانه باختری، اقشار مختلف ملت فلسطین را به خیزش مردمی و ابراز خشم طی روز جمعه آینده فرا خواند و بر لزوم درگیری با نظامیان صهیونیست در ایست بازرسی های رژیم صهیونیستی و نقاط برخورد میان دو طرف و نیز انتقال فعالیت های اعمال فشار از مراکز شهرها به مناطقی که پاشنه آشیل این رژیم به شمار می روند، تاکید کرد.

جنبش حماس ظهر امروز چهارشنبه طی بیانیه ای که نسخه ای از آن در اختیار مرکز اطلاع رسانی فلسطین قرار گرفت، از تمامی فلسطینیان خواست که چهلمین روز اعتصاب غذای اسرای فلسطینی را تبدیل به نقطه عطفی در حمایت از اسرایی کنند که یکی پس از دیگری روانه بیمارستان ها و درمانگاه ها می شوند. این جنبش خواستار خیزش مردمی به منظور حمایت از مسجد مبارک الاقصی شد که در معرض حملات بی وقفه و تجاوزات بی سابقه رژیم صهیونیستی و شهرک نشینان صهیونیست قرار دارد.

در ادامه این بیانیه تاکید شده است که اوضاع اسرای اعتصاب غذا کننده در داخل زندان های صهیونیستی وارد مرحله سختی شده است که نیازمند اتخاذ موضعی جدی از سوی همه و گسترش فعالیت ها در حمایت از آنهاست.

حماس در پایان بیانیه خود ملت فلسطین و امت عربی و اسلامی و تمامی آزادگان جهان را به تحرک فوری با استفاده از تمامی شیوه های ممکن و به ویژه برگزاری برنامه های گسترده به منظور اعمال فشار علیه رژیم صهیونیستی فراخواند و گفت این اقدام می تواند باعث حمایت از اسرای قهرمان اعتصاب غذا کننده و حمایت از مسجد الاقصی و مقدسات شود.

متعلقات


آخر الأخبار

تمامی حقوق این سایت برای مرکز اطلاع رسانی فلسطین محفوظ است و انتشار مطالب آن با ذکر منبع بلا مانع است - © 2018