صفحه-اصلى/فلسطين

رادیو اسرائیل: حماس خود را آماده عملیاتی بزرگ در کرانه باختری می کند

قدس اشغالی ـ مرکز اطلاع رسانی فلسطین

یک خبرنگار نظامی اسرائیلی تاکید کرد که جنبش حماس خود را برای انجام عملیاتی بزرگ علیه ارتش اسرائیل در کرانه باختری به منظور گرفتن انتقام خون شهید مازن فقها آماده می کند.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، "گال برگر" خبرنگار نظامی رادیو سراسری اسرائیل تصریح کرد که حماس تلاش های خود برای انجام عملیات تلافی جویانه در کرانه باختری به منظور گرفتن انتقام خون شهید مازن فقها را افزایش داده است.

برگر مدعی شد که اعضای حماس در کرانه باختری به دستور رهبران این جنبش در نوار غزه به هر شیوه ای در تلاش برای اجرای عملیاتی بزرگ در کرانه باختری یا فلسطین اشغالی 1948 هستند.

وی اظهار داشت که حماس به دنبال یک عملیات شهادت طلبانه بزرگ در کرانه باختری است و انگیره بسیار زیادی برای این کار دارد. وی عنوان  کرد که حماس می داند که اجرای چنین عملیاتی در مرزهای غزه می تواند برایش مشکل ساز باشد.

این خبرنگار اسرائیلی افزود که به همین خاطر حماس بر این باور است که اجرای عملیاتی بزرگ در کرانه باختری منجر به وقوع جنگی دیگر در نوار غزه نخواهد شد به همین خاطر تمرکز اصلی این جنبش بر کرانه باختری است و تشکیلات خودگردان فلسطین به هر شیوه ای تلاش می کند تا جلوی چنین عملیاتی را در کرانه باختری بگیرد.

متعلقات


آخر الأخبار

تمامی حقوق این سایت برای مرکز اطلاع رسانی فلسطین محفوظ است و انتشار مطالب آن با ذکر منبع بلا مانع است - © 2018