صفحه-اصلى/فلسطين

کشتی کمک رسانی ترکیه اوایل هفته آینده به سواحل غزه می رسد

غزه ـ مرکز اطلاع رسانی فلسطین

کشته حامل کمک های بشردوستانه ترکیه با نام "أکوا استیلا" روز یکشنبه گذشته از بندر مرسین در جنوب ترکیه به سمت باریکه غزه حرکت کرد و انتظار می رود که اوایل هفته آینده وارد این منطقه شود.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، این کشتی که 50 هزار دست لباس، 18 هزار بسته اسباب بازی کودکان، 50 هزار بسته غذایی، 20 هزار بسته لوازم التحریر، دوچرخه، 5 هزار تن آراد، 100 تن بیسکویت و شکلات و کیک و 100 دستگاه ویلچیر است.

یوسف ابراهیم سرپرست وزارت امور اجتماعی در غزه خاطر نشان کرد که «کشتی اکوا استیلا سومین کشتی کمک رسانی ترکیه ای است که طی دو سال گذشته به سمت باریکه غزه حرکت می کند و انتظار می رود در نخستین روزهای عید سعید فطر یا یک روز قبل از آن وارد باریکه غزه شود.

وی افزود این کشتی به همت موسسه کمک رسانی "ای اف ای دی" ترکیه به سمت غزه حرکت کرده است و محموله آن صرفا لباس، لوازم التحریر، اسباب بازی های کودکان، بسته های غذایی، دوچرخه، آرد، لباس های عید، ویلچیر، شکلات، بیسکویت و کیک است.

وی با اشاره به انجام هماهنگی های لازم برای استقبال از این کشتی، اعلام کرد که وزارت امور اجتماعی و موسسه هلال احمر فلسطین مسئولیت توزیع هدایا را بر عهده دارند.

متعلقات


آخر الأخبار

تمامی حقوق این سایت برای مرکز اطلاع رسانی فلسطین محفوظ است و انتشار مطالب آن با ذکر منبع بلا مانع است - © 2018