صفحه-اصلى/فلسطين

توئیت های ابو عبیده به مناسبت روز جهانی قدس

غزه ـ مرکز اطلاع رسانی فلسطین

"ابو عبیده" سخنگوی گردان های شهید عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس به مناسب روز جهانی قدس توئیت کرد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، فعالان عرب و فلسطینی روز گذشته توئیت هایی در شبکه های ارتباط جمعی منتشر و بر عربیت قدس تاکید و با هرگونه یهودی سازی این شهر و عادی سازی روابط کشورهای عربی با این رژیم اعلام مخالفت کردند.

فعالان فضای مجازی هشتگ #قدسنا_لا_أورشليم را در توئیت های خود به 3 زبان عربی، انگلیسی و عبری بکار بردند و تنها چند ساعت از آغاز این هشتگ بسیاری در توئیتر آن را دنبال کردند.

کاربران فضای مجازی در توئیت های خود بر اصول ثابت فلسطینی اسلامی در رابطه با قدس تاکید و عنوان کردند که قدس هرگز آنگونه که دشمن صهیونیستی می خواهد به "اورشلیم" تبدیل نخواهد شد و مسجد الاقصی نیز هرگز تبدیل به "معبد یهودیان" نخواهد شد و دیوار براق نیز تبدیل به دیوار ندبه نخواهد شد.

لازم به ذکر است که این کمپین در آستانه روز جهانی قدس که مصادف است با فردا جمعه راه اندازی شده است.

 نمونه هایی از توئیت های ابوعبیده سخنگوی گردانهای قسام شاخه نظامی حماس درباره روز جهانی قدس

ـ زمان آن رسیده که امت اسلامی نزاع های حاشیه ای خود را کنار گذاشته و به وظیفه اصلی خود که همان ریشه کن کردن غده سرطانی یعنی رژیم صهیونیستی است، بپردازد.

ـ قضیه ای که می تواند محور وحدت امت اسلامی و عاملی برای قدرت و از میان برداشتن بحران های آن باشد، مساله فلسطین و قدس است و اینجا می توان به اهمیت روز جهانی قدس پی برد.

ـ از تمامی نهادها و ملت هایی که روز جهانی قدس را گرامی می دارند و از ملت فلسطین حمایت می کنند، تشکر می کنیم و از نخبگان و عموم امت دعوت می کنیم در بازتاب این روز مهم و همسویی با برنامه های آن مشارکت داشته باشند.

متعلقات


آخر الأخبار

تمامی حقوق این سایت برای مرکز اطلاع رسانی فلسطین محفوظ است و انتشار مطالب آن با ذکر منبع بلا مانع است - © 2018