صفحه-اصلى/فلسطين

جوسازی رسانه های صهیونیستی علیه کمک های ترکیه به مسجد الاقصی

قدس اشغالی ـ مرکز اطلاع رسانی فلسطین
رسانه های عبری و نمایندگان تندروی کنست اسرائیل به منظور ممانعت از ادامه حمایت های ترکیه از مسجد الاقصی شروع به جوسازی علیه ترکیه کردند.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، روزنامه عبری زبان "اسرائیل الیوم" امروز پنجشنبه برای دومین روز متوالی چند صفحه خود را به انتشار مطالب تحریک آمیز علیه کمک های ترکیه به مسجد الاقصی و نمازگزاران فلسطینی در آن اختصاص داد. 
این روزنامه امروز نوشت: به دنبال انتشار خبری در خصوص ارسال میلیون های دلار از ترکیه برای کمک به مسجد الاقصی، شولی معلم از نمایندگان حزب "خانه یهودی"، یهودا گلیک از نمایندگان حزب "لیکود" و آوی دیختر از نمایندگان حزب لیکود در کنست نشست ویژه ای را به منظور بررسی این کمک ها برگزار کردند.
سرائیل الیوم نوشت: صندوق های حمایتی و سازمان ها و نهادهای ترکیه ده ها میلیون دلار به شهر قدس  مسجدالاقصی کمک کرده اند، دولت ترکیه در این کمک ها نقش دارند، این اقدام با هدف مقابله با سیطره اسرائیل بر قدس صورت می گیرد.
رسانه های عبری می کوشند تا در مورد کمک های ترکیه به مسجد الاقصی و نمازگزاران در این مکان مقدس بزرگ نمایی کنند و زمینه اعمال محدودیت هر چه بیشتر اسرائیل بر قدس و مسجد الاقصی جهت اجرای طرح های یهودی سازی را فراهم آوردند.  



متعلقات


آخر الأخبار

تمامی حقوق این سایت برای مرکز اطلاع رسانی فلسطین محفوظ است و انتشار مطالب آن با ذکر منبع بلا مانع است - © 2018