صفحه-اصلى/فلسطين

حماس: روز جهانی قدس تاکیدی بر جایگاه قدس و مسجد الاقصی و فلسطین است

غزه ـ مرکز اطلاع رسانی فلسطین

جنبش مقاومت اسلامی "حماس" در دومین بیانیه خود در آستانه روز جهانی قدس با صدور بیانیه ای تاکید کرد که روز جهانی قدس تاکیدی بر جایگاه قدس و مسجد الاقصی و فلسطین در دل ها و وجدان کل امت است.

فوزی برهوم سخنگوی جنبش حماس در این بیانیه که نسخه ای از آن در اختیار مرکز اطلاع رسانی فلسطین قرار گرفت، خاطر نشان کرد که امت با وجود تمامی توطئه ها و تلاش ها برای تغییر حافظه و ایجاد تفرقه میان آن و نیز غارت ثروت های این امت، قدس را از یاد نبرده و نخواهد برد.

متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

بیانیه مطبوعاتی

روز جهانی قدس تاکیدی بر جایگاه قدس و مسجد الاقصی و فلسطین در دل ها و وجدان کل امت است و امت با وجود توطئه های زیاد و تلاش ها برای تغییر حافظه، ایجاد تفرقه و غارت ثروت های آن، قدس را فراموش نکرده و نخواهد کرد و زمان احیای وحدت و قدرت آن در میان نبرد واقعی با دشمن صهیونیستی به منظور آزاد سازی قدس نزدیک است و آزادی این شهر وظیفه ای بر گردن امت و مسئولیتی همگانی است.

لذا، از همه اقشار امت می خواهیم که به یاری فلسطین و ملت مبارز آن بشتابند و زمینه تقویت پایداری آن در سرزمین خود و حمایت از مقاومت قهرمان فلسطین به منظور کسب آمادگی برای نبرد عزت و کرامت و آزاد سازی فلسطین از چنگال اشغالگران را فراهم سازند.

جنبش حماس و ملت فلسطین و مقاومت پیروزمند آن و نیز تمامی آزاد اندیشان امت، صف مستحکمی پشت گزینه مقاومت تشکیل داده اند و با وجود تمامی هزینه ها، به این راه برای دفاع از ملت، سرزمین و مقدسات خود ادامه خواهند داد.

فوزی برهوم

سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی "حماس"

پنجشنبه 27 رمضان 1438 هجری قمری

برابر با 22 ژوئن 2017 میلادی

متعلقات


آخر الأخبار

تمامی حقوق این سایت برای مرکز اطلاع رسانی فلسطین محفوظ است و انتشار مطالب آن با ذکر منبع بلا مانع است - © 2018