صفحه-اصلى/فلسطين

جنگنده های رژیم صهیونیستی پایگاه های مقاومت در غزه را بمباران کردند

غزه ـ مرکز اطلاع رسانی فلسطین
جنگنده های رژیم صهیونیستی بامداد امروز سه شنبه در چندین نوبت تعدادی از پایگاه های مقاومت فلسطین در باریکه غزه را هدف بمباران ها و حملات توپخانه ای خود قرار دادند.

به گزارش خبرنگار مرکز اطلاع رسانی فلسطین در شهر غزه، جنگنده های صهیونیستی در این حملات پایگاه "بدر" گردان های شهید عزالدین قسام واقع در غرب شهر غزه را حداقل با یک موشک هدف قرار دادند.

وی افزود که هنوز خبری از وقوع خسارت های جانی احتمالی در دست نیست، اما خسارت های زیادی به منازل شهروندان فلسطینی وارد آمده است. در منطقه جحر الدیک در جنوب شهر غزه نیز توپخانه رژیم صهیونیستی اراضی کشاورزی فلسطینیان را هدف قرار داد که هنوز از خسارت های احتمالی آن خبری در دست نیست.

علاوه بر این، جنگنده های صهیونیستی در استان رفح نیز پایگاه شهید "محمد ابو حرب" وابسته به گردان های قسام در محله نصر واقع در شمال شرق شهر رفح در جنوب باریکه غزه را با دو موشک هدف قرار دادند.

ارتش صهیونیستی دوشنبه شب گذشته مدعی شلیک یک موشک از باریکه غزه به سمت شهرک های صهیونیستی "شاعر هنیگف" در شرق باریکه غزه شده بود.

وزارت کشور فلسطین در باریکه غزه نیز به نوبه خود تاکید کرد که رژیم صهیونیستی با موشک ها و توپخانه خود برخی مناطق در بخش های مختلف باریکه غزه را هدف قرار دادند که باعث وارد آمدن خسارت های مادی به این مناطق شد.

متعلقات


آخر الأخبار

تمامی حقوق این سایت برای مرکز اطلاع رسانی فلسطین محفوظ است و انتشار مطالب آن با ذکر منبع بلا مانع است - © 2018