صفحه-اصلى/فلسطين

شهرک نشینان صهیونیست زمین های کشاورزی فلسطینیان نابلس را به آتش کشیدند

نابلس ـ مرکز اطلاع رسانی فلسطین

شماری زیادی از شهرک نشینان صهیونیست امروز چهارشنبه زمین های کشاورزی فلسطینیان شهرک بورین در جنوب نابلس را به آتش کشیدند.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، زکریا السیده از فعالان حقوقی فلسطین گفت که صهیونیست های ساکن شهرک "یتسهار" زمین های کشاورزی فلسطینیان ساکن شهرک بورین را به آتش کشیدند که در پی این تجاوزات مساحت وسیعی از این زمین ها طعمه حریق شد.

این اقدام در حالی صورت می گیرد که شهرک نشینان اسرائیلی چند روز پیش ده ها اصله درخت زیتون در این شهرک را قطع کرده بودند.
پلیس رژیم صهیونیستی از جنایات شهرک نشینان اسرائیلی علیه فلسطینیان در کرانه باختری و قدس اشغالی حمایت می کند؛
 به نحوی مقامات پلیس رژیم اشغالگر قدس از محاکمه و مجازات شهرک نشینان صهیونیست متعرض به فلسطینیان خودداری می کنند.

محافل حقوقی فلسطینی و اسرائیلی به تازگی 9 مورد تجاوز شهرک نشینان اسرائیلی علیه فلسطینیان در کرانه باختری را رصد و مستند سازی کرده اند.

به رغم وجود اسناد و مدارک مستدل اعم از فایل های صوتی و تصویری در زمینه تجاوزات شهرک نشینان یهود علیه فلسطینیان ساکن کرانه باختری و قدس اشغالی، اما ماموران پلیس اسرائیل هیچ یک از عاملان این تجاوزات را دستگیر نکرده اند.

این اقدام در حالی صورت می گیرد که یک شهرک نشین صهیونیست روز یکشنبه گذشته با چاقو به یک فلسطینی در نزدیکی شهرک یهودی بیتار عیلیت واقع در غرب بیت لحم حمله کرد.

منابع محلی گزارش دادند که در پی این جنایت این فلسطینی زخمی شد و این شهرک نشین پا به فرار گذاشت.
شهرک نشینان یهود در همان روز در تجاوزی دیگر ده ها اصله درخت زیتون شهرک های بورین و حواره در نزدیکی شهر نابلس را از ریشه قطع کردند.
از آغاز انتفاضه قدس در یکم ماه اکتبر سال 2015 تاکنون شهرک نشینان یهود به جنایات خود علیه فلسطینیان در کرانه باختری و قدس اشغالی شدت بخشیده اند. در جریان این جنایت شمار زیادی از فلسطینیان به شهادت رسیده و تعدادی دیگر هم زخمی شده اند. حمله به کشاورزان و باغداران فلسطینی در فصل برداشت محصول، رها سازی خوک های وحشی به زمین های کشاورزی و باغات فلسطینیان، رها سازی آب های آلوده به سوی مناطق فلسطینی نشین در کرانه باختری، تعرض روزمره به مسجد مبارک الاقصی و هتک حرمت آن، حمله به فلسطینیان و ضرب و شتم آنان، نوشتن شعارهای نژاد پرستانه بر روی دیوارهای مساجد شهر قدس و شهرهای کرانه باختری، برپایی مراسم رقص و پایکوبی و آیین های تلمودی از جمله تجاوزات شهرک نشینان اسرائیلی علیه فلسطینیان به شمار می رود.

متعلقات


آخر الأخبار

تمامی حقوق این سایت برای مرکز اطلاع رسانی فلسطین محفوظ است و انتشار مطالب آن با ذکر منبع بلا مانع است - © 2018