صفحه-اصلى/فلسطين

هشدار حماس و جهاد اسلامی در مورد ادامه تجاوزات علیه مسجد الاقصی

غزه ـ مرکز اطلاع رسانی فلسطین

جنبش های حماس  و جهاد اسلامی دشمن صهیونیستی را از ادامه تجاوزات و جنایت ها علیه مسجد الاقصی برحذر داشتند.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، این دو جنبش شامگاه دیروز دوشنبه در جریان راهپیمایی مشترکی در شهر غزه در محکومیت ادامه تجاوزات اشغالگران علیه مسجد الاقصی، تهدید کردند که این جنایت ها بی پاسخ نخواهد بود و عملیات های مقاومتی فلسطینیان علیه اهداف صهیونیستی تشدید خواهد شد.

صدها نفر از اعضا و طرفداران این دو جنبش در این راهپیمایی شرکت کردند. تظاهرات کنندگان با سردادن شعارهایی ضمن اعلام حمایت از مسجد الاقصی، خواستار گسترش دامنه مقاومت در کرانه باختری شدند.

در همین راستا، فتحی حماد عضو دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس تاکید کرد که ملت فلسطین امروز برای حمایت از مسجد الاقصی اینجا جمع شده اند و این مسجد باید پایگاهی برای تمامی مجاهدان برای انتقام گیری از اشغالگران صهیونیست باشد.

حماد با اشاره به تجدید بیعت بر سر جهاد و مبارزه علیه دشمن صهیونیستی، به این رژیم نسبت به ادامه تجاوزات علیه مسجد الاقصی هشدار داد و گفت در غیر اینصورت درهای جهنم به روی این رژیم بازخواهد شد.

وی تصریح کرد که مبارزه با دشمن صهیونیستی در مرحله آتی شاهد تحولات گسترده ای خواهد بود. حماد اظهار داشت که در تمامی ایست بازرسی ها با دشمن رویارو شده و همانند نبرد اخیر در غزه آنان را نابود خواهیم کرد.

حماد خواستار گسترش دامنه انتفاضه قدس و حمایت از مقاومت در کرانه باختری و قدس برای رویارویی با رژیم اشغالگر صهیونیستی شد.

این رهبر حماس امت اسلامی و عربی را به عمل به مسئولیت های تاریخی خود در قبال مسجد الاقصی و حمایت مالی، سیسی و رسانه ای از مقاومت فلسطین فراخواند.

فتحی حماد همچنین خواستار تحرک علمای امت اسلام و بسیج عموم امت برای به شکست کشاندن طرح ها و توطئه های شوم دشمن صهیونیستی علیه مسجد الاقصی شد.

از سوی دیگر، عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی نیز تاکید کرد که عملیات 3 جوان فلسطینی خانواده جبارین در مسجد الاقصی ثابت کرد که ملت فلسطین چه در نوار غزه و چه در کرانه باختری و فلسطین اشغالی 1948، ملتی واحد هستند.

محمد هندی خاطر نشان کرد: زمانی که رژیم صهیونیستی به تجاوزات و جنایات خود علیه مسجد الاقصی ادامه داد، واکنش به این تجاوزات از شهر ام الفحم صورت گرفت و این ثابت کرد که ما ملتی واحد هستیم.

هندی امت اسلامی و عربی را به مقابله یکپارچه با توطئه های دشمن علیه مسجد الاقصی فراخواند و خواستار کنار گذاشتن اختلافات برای حمایت از قدس شد.

وی تاکید کرد که توطئه های دشمن صهیونیستی هرگز اجرایی نخواهد شد. هندی تصریح کرد که دشمن صهیونیستی گمان می کند می تواند از اوضاع حاکم بر منطقه برای پیشبرد اهداف خود بهره ببرد اما ملت و مقاومت فلسطین با این رژیم مقابله کرده و از جایی که گمانش را هم نمی کند به آن ضربه می زنند.

محمد هندی افزود که ما صاحبان حق در این سرزمین هستیم و قدس پایتخت ابدی کشور فلسطین خواهد بود و تمام جهانیان باید بدانند که حق با ماست.

متعلقات


آخر الأخبار

تمامی حقوق این سایت برای مرکز اطلاع رسانی فلسطین محفوظ است و انتشار مطالب آن با ذکر منبع بلا مانع است - © 2018