صفحه-اصلى/فلسطين

شهادت یک فلسطینی در اثر انفجار مین برجای مانده از حملات رژیم صهیونیستی

قدس اشغالی _ مرکز اطلاع رسانی فلسطین

یک جوان فلسطینی شامگاه امروز شنبه در اثر انفجار مین بر جای مانده از حملات رژیم صهیونیستی به دامنه های شرقی شهر طوباس واقع در شمال کرانه باختری در منطقه الاغوار شمالی به شهادت رسید و یک جوان دیگر هم که در جریان درگیری های منطقه العیزریه قدس زخمی شده بود، در بیمارستان جان خود را از دست داد و به جمع شهدای انتفاضه قدس ملحق شد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین به نقل از منابع محلی، "عدی عزیز نواجعه" (17 ساله) زمانی که زیر درختی در منطقه ابزیق در شرق طوباس حضور داشت که در اثر انفجار مین به شدت زخمی شده بود و لحظاتی پس از انتقال به بیمارستان دولتی طوباس، جان خود را از دست داده بود.

مرکز فلسطینی "مین ها" هم اعلام کرد که منطقه الاغوار شمالی محل وجود مین های بر جای مانده از تجاوزات اشغالگران صهیونیست به کرانه باختری است که از سال 1967 تاکنون جان صدها نفر را گرفته و صدها نفر دیگر را هم زخمی کرده است.

روستای ابزیق هم که 40 خانواده از آوارگان فلسطینی سال 1948 در آن سکونت دارند، تمامی منازل آن در معرض تهدید و خطر انفجار این مین ها قرار دارند.

از سوی دیگر، یک جوان فلسطینی دیگر به نام "یوسف کاشور" (24 ساله) ساکن شهرک العیزریه قدس هم در اثر جراحت های وارده در درگیری های العیزریه واقع در قدس اشغالی به شهادت رسید.

وزارت بهداشت فلسطین خاطر نشان کرد که این جوان فلسطینی در اثر اصابت گلوله به سینه اش در جریان درگیری های عصر امروز شنبه در العیزریه به شدت زخمی شده و برای مداوا به درمانگاهی در رام الله انتقال داده شده بود که بعدا خبر شهادت وی منتشر شد.

این در حالی است که دیروز جمعه نیز 3 جوان فلسطینی در جریان تظاهرات جمعه خشم فلسطینیان در حمایت از مسجد مبارک الاقصی و در مخالفت با بستن مسجد مبارک الاقصی به شهادت رسیده بودند.

متعلقات


آخر الأخبار

تمامی حقوق این سایت برای مرکز اطلاع رسانی فلسطین محفوظ است و انتشار مطالب آن با ذکر منبع بلا مانع است - © 2018