صفحه-اصلى/رژیم ‌صهیونیستی

حملات تند لیبرمن و چند وزیر صهیونیستی علیه شیخ رائد صلاح

قدس اشغالی ـ مرکز اطلاع رسانی فلسطین

آویگدور لیبرمن وزیر جنگ رژیم صهیونیستی امروز یکشنبه خواستار ممنوعیت فعالیت حزب تجمع ملی دمکراتیک و بازداشت شیخ رائد صلاح رهبر جنبش اسلامی در سرزمین های اشغالی 1948 شد. 
به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، لیبرمن مدعی شد که این حزب و این جنبش دست به جوسازی هدفمند علیه اسرائیل می زنند و خطرات آنها بیشتر از تشکیلات خودگردان فلسطین و جنبش های مقاومت اسلامی و جهاد اسلامی است.
وی خاطرنشان ساخت که باید هر چه زودتر شیخ رائد صلاح بازداشت شود و بنده مجدانه در جهت فراهم آوردن مقدمات بازداشت وی تلاش می کنم، زیرا شیخ رائد صلاح همواره اعلام می دارد که مسجد الاقصی در خطر است، همچینن باید چاره ای برای ممنوعیت فعالیت حزب تجمع ملی دمکراتیک اندیشید و آن را غیر قانونی اعلام کرد.
از سوی دیگر، اسرائیل کاتس وزیر راه و ترابری اسرائیل گفت که این روزها برای اخراج شیخ رائد صلاح از فلسطین اشغالی تلاش می کند. 
وی در صفحه شخصی خود در تویتر نوشت که باید به جوسازی های شیخ رائد صلاح پایان بخشید، ماموریت من اخراج او از فلسطین اشغالی است.
از سوی دیگر، وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی امروز یکشنبه نمایندگان عرب کنست اسرائیل را به خاطر موضع گیری شان در حمایت ازمسجد مبارک الاقصی و قدس به باد انتقاد گرفتند.  
گلعاد اردان، نمایندگان عرب کنست اسرائیل و برخی شخصیت های فلسطینی در سرزمین های اشغالی 1948 را به جوسازی علیه اسرائیل متهم کرد.
وی مدعی شد که دست احمد طیبی و ایمن عوده از نمایندگان عرب کنست به خون یهودیان کشته شده در جریان عملیات استشهادی "حلمیش" آغشته است.
از سوی دیگر، شیخ رائد صلاح در واکنش به اظهارات نژاد پرستانه و تحریک آمیز وزیران اسرائیلی علیه اش گفت که هرگز به این یاوه گویی ها اعتنا نخواهد کرد.
وی یادآور شد: سرزمین مبارک فلسطین در درازای تاریخ هزاران اسرائیل کاتس را به خود دیده است، اسرائیل کاتس نابود خواهد شد و ما در سرزمین خود باقی خواهیم ماند.
وی تصریح کرد:« بنده هیچ ترس و واهمه ای از این اظهارات نژاد پرستانه نداریم و به کاتس می گویم که هر قدر می خواهی جوسازی کن، ما در سرزمین خود باقی خواهیم ماند.»

متعلقات


آخر الأخبار

تمامی حقوق این سایت برای مرکز اطلاع رسانی فلسطین محفوظ است و انتشار مطالب آن با ذکر منبع بلا مانع است - © 2018