صفحه-اصلى/فلسطين

گروه های فلسطینی خواستار حضور فلسطینیان در تجمع حمایت از قدس شدند

غزه ـ مرکز اطلاع رسانی فلسطین

گروه های مبارز فلسطینی، فلسطینیان را به حضور گسترده در تجمع مردمی که روز سه شنبه آینده در نوار غزه به منظور اعلام حمایت از مسجد مبارک الاقصی و مخالفت با محاصره این مسجد و تجاوزات دشمن صهیونیستی برگزار می شود، فراخواندند.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، این گروه ها امروز یکشنبه با صدور بیانیه ای که اسماعیل رضوان از رهبران جنبش مقاومت اسلامی حماس آن را قرائت کرد به دشمن صهیونیستی درباره تداوم تجاوزاتش علیه مسجد الاقصی هشدار دادند.

در این بیانیه آمده است که بستن مسجد الاقصی و نصب گیت های امنیتی در آن به مثابه اعلام جنگ علیه ملت فلسطین و امت اسلامی است.

گروه های مبارز فلسطینی از درخواست اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس در زمینه نشست فوری این گروه ها برای بررسی اوضاع فلسطین استقبال کردند.

گروه های یاد شده از تمامی فلسطینیان ساکن کرانه باختری و قدس خواست به رویارویی خود با طرح های شوم اسرائیل ادامه دهند و به انتفاضه قدس شدت بخشند.

گروه های مذکور از اتحادیه عرب، سازمان همکاری اسلامی، پارلمان های عربی و اسلامی و کمیته قدس خواستند به وظایف و مسئولیت های خود در قبال قدس و مسجد الاقصی عمل کنند. 

متعلقات


آخر الأخبار

تمامی حقوق این سایت برای مرکز اطلاع رسانی فلسطین محفوظ است و انتشار مطالب آن با ذکر منبع بلا مانع است - © 2018