صفحه-اصلى/فلسطين

دستور نتانیاهو برای بازرسی بدنی نمازگزاران هنگام ورود به مسجدالاقصی

قدس اشغالی ـ مرکز اطلاع رسانی فلسطین

نخست وزیر رژیم صهیونیستی به پلیس این رژیم دستور داده است تمامی نمازگزاران فلسطینی که قصد ورود به مسجد الاقصی را دارند، به دقت مورد تفتیش و بازرسی بدنی قرار دهند. این در حالی است که این رژیم روز گذشته گیت های امنیتی نصب شده در ورودی های مسجد الاقصی را برداشته و از نصب دوربین های مداربسته هوشمند به جای آن ظرف مدت 6 ماه آینده خبر داده است.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین به نقل از پایگاه خبری عبری زبان "والا"، این تصمیم در پی گفتگوی تلفنی و مشورت بنیامین نتانیاهو با گلعاد اردان وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی اتخاذ شده و طرفین بر تفتیش و بازرسی بدنی فردی تمامی نمازگزاران فلسطینی هنگام ورود به مسجد الاقصی توافق کرده اند.

این اقدام در حالی صورت می گیرد که به موجب نظرسنجی شبکه دوم تلویزیون رژیم صهیونیستی، اکثریت صهیونیست ها برداشتن گیت های امنیتی از ورودی های مسجد الاقصی را عقب نشینی این رژیم در برابر فلسطینیان دانسته اند.

نمازگزاران فلسطینی برای 11 امین روز متوالی به تحصن مقابل دروازه های مسجد الاقصی ادامه داده و نماز را مقابل ورودی های این مسجد اقامه کردند. اشغالگران صهیونیست نیز هر بار دست به سرکوب آنان زده و ده ها نمازگزار را زخمی می کنند.

در همین حال، مراجع اسلامی قدس نیز بر ادامه تحصن مقابل درهای مسجد الاقصی و عدم ورود به آن تا زمان بازگشت اوضاع حاکم بر این مسجد به قبل از 14 جولای تاکید دارند.

متعلقات


آخر الأخبار

تمامی حقوق این سایت برای مرکز اطلاع رسانی فلسطین محفوظ است و انتشار مطالب آن با ذکر منبع بلا مانع است - © 2018