صفحه-اصلى/فلسطين

کنسولگری آمریکا: دیدار کوشنر و عباس مثبت و سازنده بود

قدس اشغالی ـ مرکز اطلاع رسانی فلسطین

کنسولگری آمریکا در قدس اشغالی دیدار هیات آمریکایی به ریاست جارد کوشنر داماد و مشاور دونالد ترامپ با محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین را مثبت و سازنده خواند.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، عباس روز گذشته از جارد کوشنر و هیات همراه او در مقر تشکیلات خودگردان فلسطین در شهر رام الله استقبال کرد.

کنسولگری آمریکا در بیانیه ای تصریح کرد که طرفین در این دیدار بر ادامه مذاکرات طرفین فلسطینی و اسرائیلی تحت نظارت آمریکا تاکید کرده و آن را بهترین راه برای دست یابی به توافق صلح جامع عنوان کردند.

در همین حال، نبیل ابو ردینه سخنگوی تشکیلات خودگردان اظهار داشت که دیدار عباس و هیات آمریکایی مثبت و سازنده بود و طرفین تمامی مسائل مشترک را به شیوه ای جدی و عمیق بررسی کرده و بر ادامه مذاکرات و گفتگوها به منظور دست یابی به صلح و سازشی جامع و تاریخی تاکید کردند.

ابو ردینه خاطر نشان کرد که عباس بار دیگر بر مواضع ثابت تشکیلات خودگردان مبنی بر پایبندی به راه حل تشکیل دو کشور در مرزهای سال 1967، توقف هرگونه شهرک سازی رژیم صهیونیستی در اراضی اشغالی، پایبندی به معاهدات و قطعنامه های بین المللی و طرح صلح عربی تاکید کرده است.

لازم به ذکر است که در این دیدار دینا پاول معاون مشاور امنیت ملی آمریکا، جیسون گرینبلات رئیس تیم مذاکرات بین المللی آمریکا و قائم مقام کنسولگری آمریکا در قدس و در طرف مقابل هم صائب عریقات دبیر کمیته اجرایی سازمان آزادی بخش، محمد مصطفی مشاور اقتصادی محمود عباس، ماجد فرج رئیس سازمان اطلاعات تشکیلات خودگردان و نبیل ابو ردینه سخنگوی این تشکیلات حضور داشتند.

متعلقات


آخر الأخبار

تمامی حقوق این سایت برای مرکز اطلاع رسانی فلسطین محفوظ است و انتشار مطالب آن با ذکر منبع بلا مانع است - © 2018