صفحه-اصلى/رژیم ‌صهیونیستی

لیبرمن: "اسرائیل" هرگز مبادله اسرای جدیدی با حماس امضا نخواهد کرد

قدس اشغالی _ مرکز اطلاع رسانی فلسطین

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی تاکید کرد که این رژیم قرارداد مبادله اسرای جدیدی مانند مبادله اسرای "گلعاد شالیت" در سال 2011 با جنبش مقاومت اسلامی "حماس" امضا نخواهد کرد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین به نقل از شبکه 7 تلویزیون رژیم صهیونیستی، اویگدور لیبرمن خاطر نشان کرد که «ما نباید اشتباه مان در امضای قرارداد مبادله شالیت را که منجر به آزادی 1027 اسیر فلسطینی از جمله محمد قواسمه شد، تکرار کنیم؛ چرا که وی پس از آزادی از عملیات ربوده شدن سه شهرک نشین و قتل آنها در الخلیل در سال 2014 حمایت مالی کرده بود.»

لیبرمن همچنین با اشاره به نام یحیی سنوار رئیس دفتر سیاسی حماس در نوار غزه اعلام کرد که وی پس از آزادی در جریان مبادله شالیت، خواسته های سختی را مطرح می کند و شروط غیر قابل قبولی در قبال مبادله اسرا برای ما وضع می کند.

وی افزود باید به گزارش کمیته "شمگار" درباره نظامیان ناپدید شده در غزه توجه کنیم و با ترسیم مرزهای مشخص برای اسرائیل، جلوی به خطر افتادن امنیت آنرا بگیریم.

لازم به ذکر است که ‌ خانواده نظامی صهیونیست اسیر گردان های شهید عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی "حماس" از بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیست خواستند قرارداد مبادله اسرای جدیدی مانند مبادله "گلعاد شالیت" به امضا برساند تا زمینه آزادی فرزندشان که از 3 سال پیش در اسارت جنبش حماس به سر می برد، فراهم شود. خانواده "هدار گولدن" عصر امروز یکنشبه خطاب به نتانیاهو اعلام کردند که «تو باید به ما ثابت کنی که یک رئیس انسان دوست هستی و از هر راهی برای آزادی پسر ما استفاده می کنی. الان زمان مناسبی برای اجرای تصمیمات دولت در زمینه آزادی نظامیان اسیر در غزه است.» 

متعلقات


آخر الأخبار

تمامی حقوق این سایت برای مرکز اطلاع رسانی فلسطین محفوظ است و انتشار مطالب آن با ذکر منبع بلا مانع است - © 2018