صفحه-اصلى/فلسطين

مخالفت 50 افسر و نظامی صهیونیستی با پیوند عضو عریقات در "اسرائیل"

قدس اشغالی _ مرکز اطلاع رسانی فلسطین

50 نفر از افسران و نظامیان رژیم صهیونیستی که در عملیات "دیوار بازدارنده" این رژیم مشارکت داشتند و اکنون کارت اهداء عضو "کارت ادی" دارند، با ارائه درخواستی به وزارت بهداشت و مرکز پیوند اعضا در بیمارستان های رژیم صهیونیستی خواستار حذف نام "صائب عریقات" از فهرست بیمارانی شدند که قرار است پیوند ریه بر روی آنها صورت گیرد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین به نقل از پایگاه صهیونیستی "مفزاک"، این افسران صهیونیستی در توجیه خواسته خود اعلام کرده اند که عریقات همیشه به اسرائیل حمله کرده و خواستار تحریم آن در محافل بین المللی می شود و علاوه بر این، رهبری پویش تبلیغاتی علیه این رژیم را بر عهده دارد و از جنبش تحریم بین المللی اسرائیل موسوم به "بی دی اس" حمایت می کند.

این پایگاه صهیونیستی خاطر نشان کرده است که این مسئول تشکیلات خودگردان فلسطین در پخش فیلم "جنین" که منجر به کشته شدن 13 نظامی صهیونیستی شده بود، نقش داشت و ضمن متهم کردن ارتش صهیونیستی به ارتکاب نسل کشی در جنین، از کشتن "رحافعام زئیفی" از وزرای صهیونیستی حمایت کرده بود.

روزنامه صهیونیستی اعلام کرده اند که عریقات در هر دو ریه خود مشکل دارد و نام خود را در لیست انتظار پیوند ریه در بیمارستان های صهیونیستی ثبت کرده است.

متعلقات


آخر الأخبار

تمامی حقوق این سایت برای مرکز اطلاع رسانی فلسطین محفوظ است و انتشار مطالب آن با ذکر منبع بلا مانع است - © 2018