صفحه-اصلى/فلسطين

معاریو: عباس جان صدها اسرائیلی را نجات داده است

قدس اشغالی ـ مرکز اطلاع رسانی فلسطین

جاکی خوجی نویسنده صهیونیستی روزنامه عبری زبان معاریو از همکاری امنیتی میان سرویس های اطلاعاتی تشکیلات خودگردان فلسطین و رژیم صهیونیستی تمجید کرد. این همکاری مبتنی بر تعقیب و سرکوب فعالان و مبارزان فلسطینی و تضمین امنیت اسرائیل و صهیونیست ها است که در نجات جان صدها اسرائیلی نقش داشته است.
به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، در این مقاله آمده است که همکاری امنیتی میان تشکیلات رام الله و اسرائیل از 10 سال پیش ادامه دارد، به نحوی که اسرائیل اخبار و گزارش های اطلاعاتی در مورد تیم های عملیاتی فلسطینی را در اختیار سرویس های امنیتی و اطلاعاتی تشکیلات رام الله قرار می دهد و ماموران این سرویس ها نیروهای این تیم ها را بازداشت می کنند که این بازداشت امنیت و سلامتی نیروهای صهیونیستی را تضمین می کند. 
این نویسنده تصریح کرد که تشکیلات خودگردان فلسطین نیز از این همکاری و هماهنگی امنیتی استفاده می کند، به نحوی که ماموران این تشکیلات از طریق این همکاری دست به سرکوب نیروهای مقاومت در کرانه باختری می زند. 
خوجی که سردبیر امور عربی رادیو نظامی اسرائیلی است در این مقاله نوشت که حماس از محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان خواست تا تمامی روابط امنیتی خود با اسرائیل را قطع کند، زیرا این اقدام یک خیانت ملی به شمار می رود، ولی تشکیلات رام الله با این درخواست مخالفت کرد و بر همچنان بر ادامه این همکاری و هماهنگی اصرار می ورزد. 

متعلقات


آخر الأخبار

تمامی حقوق این سایت برای مرکز اطلاع رسانی فلسطین محفوظ است و انتشار مطالب آن با ذکر منبع بلا مانع است - © 2018