صفحه-اصلى/فلسطين

یک دیپلمات صهیونیست اعلام کرد:

دیپلماسی "اسرائیل" در برابر عهد تمیمی شکست خورده است

قدس اشغالی _ مرکز اطلاع رسانی فلسطین

یک دیپلمات و سیاستمدار برجسته صهیونیست با تشریح تبعات و پیامدهای جنگ "شکست خورده" رژیم صهیونیستی میان ارتش تا بن دندان مسلح و یک کودک بی پناه فلسطینی، تصریح کرد که ارتش صهیونیستی نمی تواند با یک دختر 16 ساله فلسطینی مانند "عهد تمیمی" مقابله کند.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین به نقل از منابع قدس اشغالی، "اوری ساویر" خاطر نشان کرد که «اسرائیل یکی از قدرت های نظامی بزرگ جهان است که قدرت بازدارندگی بالایی دارد، اما این قدرت نظامی برای مقابله ارتش صهیونیستی با یک دختر 16 ساله فلسطینی کافی نیست.

وی افزود: از نظر فلسطینی ها و همچنین 90 درصد از افکار عمومی جهان، تمیمی قهرمانی است که در بر ابر اشغالگران به پا خاسته است.

نظامیان رژیم صهیونیستی این دختر نوجوان فلسطینی را در حالی بازداشت کرده و علیه او کیفرخواست صادر شد که وی هیچ سلاحی در دست نداشت، اما به اتهام حمله به نظامیان صهیونیست و تحریک علیه آنها بازداشت شده است.

ساویر خاطر نشان کرد که اگر کسی فکر می کند جوانان فلسطینی ساکن کرانه باختری از ارتش صهیونیستی تمجید کرده و دوستدار "اسرائیل" خواهند شد، "تفکر مسخره ای" دارند.

وی تصریح کرد که تصویر این دختر نوجوان با چهره گندمگون و مشت های گره کرده در برابر نظامی اسرائیلی، «شکستی تمام عیار برای اسرائیل» به شمار می رود و هیچ ارتشی در جهان نمی تواند در برابر کودکان پیروز شود. 

متعلقات


آخر الأخبار

تمامی حقوق این سایت برای مرکز اطلاع رسانی فلسطین محفوظ است و انتشار مطالب آن با ذکر منبع بلا مانع است - © 2018