صفحه-اصلى/

واکنش اتاق عملیات مشترک گروه های مقاومت به تهدیدات نتانیاهو

قدس اشغالی _ مرکز اطلاع رسانی فلسطین

اتاق عملیات مشترک شاخه های نظامی گروه های مقاومت فلسطین از برگزاری نشست میان خود به منظور بررسی اوضاع میدانی و تهدیدات رژیم صهیونیستی علیه باریکه غزه خبر داد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، یکی از رهبران اتاق عملیات مشترک گروه های فلسطینی اعلام کرد که این گروه ها در حال حاضر نشستی را برای بررسی تهدیدات رژیم صهیونیستی تشکیل داده اند.

این رهبر مقاومت فلسطین در غزه با تاکید بر آمادگی گروه های مقاومت برای مقابله با هر گونه تجاوز رژیم صهیونیستی، در واکنش به تهدیدات بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی تصریح کرد که «دشمن صهیونیستی در قبال جنایت های بی وقفه اش علیه ملت فلسطین، پاسخ سخت و کوبنده ای از ملت و مقاومت فلسطین دریافت خواهد کرد.»

وی افزود:« ما همواره به رایزنی میان گروه های مقاومت ادامه می دهیم و آماده مقابله با هر گونه اقدام حماقت آمیز رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین هستیم.»

این در حالی است که بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی امروز چهارشنبه مدعی شده بود که ارتش این رژیم با قدرت زیاد به حوادث مرزهای باریکه غزه و شهرک های صهیونیست نشین اطراف این منطقه واکنش نشان خواهد داد.

به گزارش منابع قدس اشغالی، بنیامین نتانیاهو در نشست بررسی اوضاع باریکه غزه که در مقر فرماندهی "تیپ غزه" در فرماندهی ارتش صهیونیستی برگزار شد، خاطر نشان کرد که «اسرائیل به شدت از تجاوزات مرزهای باریکه غزه و اطراف این منطقه و نیز بئر السبع احساس نگرانی می کند.»

در بیانیه صادره از سوی دفتر نتانیاهو آمده است که وی امروز از اتاق عملیات مقر فرماندهی ارتش غزه در نزدیکی این منطقه بازدید کرده است.

گفتنی است که ارتش صهیونیستی صبح امروز چهارشنبه در چندین نوبت مناطق مختلف باریکه غزه را بمباران کرد که منجر به شهادت یک جوان فلسطینی و زخمی شدن 3 نفر دیگر شد.

متعلقات


آخر الأخبار

تمامی حقوق این سایت برای مرکز اطلاع رسانی فلسطین محفوظ است و انتشار مطالب آن با ذکر منبع بلا مانع است - © 2018