صفحه-اصلى/فلسطين

نخاله: مقاومت قادر است شهرک های صهیونیستی را غیرقابل سکونت کند

غزه ـ مرکز اطلاع رسانی فلسطین

دبیرکل جدید جنبش جهاد اسلامی فلسطین در اولین سخنان خود پس از انتخاب به این سمت هشدار داد که مقاومت فلسطین قادر است شهرک های صهیونیست نشین مجاور باریکه غزه را غیرقابل سکونت کند.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، زیاد نخاله روز گذشته در سخنانی اظهار داشت که تجاوزات دشمن صهیونیستی علیه تظاهرات بزرگ بازگشت و قتل و کشتار فلسطینیان باید متوقف شود و جریان های مقاومت به مسئولیت های خود در زمینه دفاع از ملت فلسطین عمل خواهند کرد و در زمان مناسب پاسخ جنایات دشمن را خواهند داد.

نخاله افزود که مقاومت قهرمان فلسطین قدرت و امکاناتی دارد که می تواند شهرک های صهیونیستی مجاور غزه را به مکانی نامناسب برای زندگی تبدیل کند.

وی اظهار داشت که آتش بس در غزه هرگز نمی تواند دست مقاومت را برای دفاع از ملت خویش ببندد و هیچگونه توافق سیاسی با دشمن به امضا نخواهد رسید. وی بر ضرورت تقویت مقاومت در کرانه باختری نیز تاکید کرد.

دبیرکل جهاد اسلامی در ادامه خاطر نشان کرد که ملت فلسطین درمیان دو راهی مرگ و تسلیم شدن، بدون شک شهادت را برمیگزیند.

زیاد نخاله تصریح کرد که تظاهرات بزرگ بازگشت راه ملت فلسطین به سمت قدس و فلسطین است و فلسطینیان هرگز سلاح خود را بر زمین نخواهند گذاشت.

نخاله تشکیلات خودگردان فلسطین را به همدستی در محاصره نوار غزه متهم کرد و گفت پروژه این تشکیلات در برابر پروژه دشمن صهیونیستی روز به روز کم رنگ تر می شود.

وی خطاب به محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین گفت: نمی توانی دشمن را با زبان صلح مورد خطاب قرار دهی و ما را با زبان جنگ و مجازات. وی خواستار همبستگی فلسطینیان بر اساس قاعده وحدت و یکپارچگی به منظور مقابله با توطئه ها و تلاش ها برای نابودی مسئله فلسطین شد.

زیاد نخاله طرحی را برای تحقق آشتی ملی در راستای همان طرحی که قبلا دکتر رمضان شلح دبیرکل سابق جهاد اسلامی ارائه داده بود، مطرح کرد که مبتنی بر این قاعده است که آشتی ملی در مبارزه علیه دشمن صهیونیستی در اولویت قرار دارد. وی خواستار برگزاری فوری نشستی مقدماتی به منظور بازسازی ساختار سازمان آزادی بخش در قاهره و کنار گذاشتن تمامی اختلافات داخلی شد.

وی تاکید کرد که روابط جنبش متبوعش با تمامی گروه های فلسطینی به ویژه جنبش مقاومت اسلامی حماس بسیار خوب و مستحکم است و هماهنگی میدانی بین گردان های قسام (شاخه نظامی حماس) و گروهان های قدس ( شاخه نظامی جهاد اسلامی) در عالی ترین سطح قرار دارد.

نخاله اظهار داشت که آمریکا هرگز نمی تواند دوست ملت فلسطین یا کشورهای اسلامی و عربی باشد.

متعلقات


آخر الأخبار

تمامی حقوق این سایت برای مرکز اطلاع رسانی فلسطین محفوظ است و انتشار مطالب آن با ذکر منبع بلا مانع است - © 2018