صفحه-اصلى/فلسطين

تظاهرات های خودجوش ساکنان غزه در حمایت از مقاومت

غزه _ مرکز اطلاع رسانی فلسطین

استان های مختلف باریکه غزه عصر امروز سه شنبه شاهد برگزاری مراسمات مختلف در حمایت از تلاش های مقاومت برای مقابله با تجاوز رژیم صهیونیستی علیه غزه و همبستگی با شبکه ماهواره ای الاقصی بود که دوشنبه شب گذشته توسط جنگنده های صهیونیستی تخریب و با خاک یکسان شد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، عصر امروز سه شنبه صدها نفر از ساکنان غزه در برابر ساختمان تخریب شده شبکه ماهواره ای الاقصی تجمع کرده و بر حمایت شان از رسانه های مقاومت تاکید نمودند.

در اردوگاه آوارگان فلسطینی جبالیا، اردوگاه البر یج و شهر خان یونس نیز تظاهرات هایی در حمایت از مقاومت برگزار شد.

این در حالی است که اتاق عملیات مشترک گروه های مقاومت فلسطین اعلام کرده است که در نتیجه تلاش های مصر، مقاومت فلسطین و دشمن صهیونیستی به توافق آتش بس میان خود دست یافته اند که مقاومت تنها تا زمانی که دشمن به آن پایبند باشد، این توافق را اجرا خواهد کرد.

گفتنی است که در جریان تجاوزات 3 روز گذشته ارتش صهیونیستی به نوار غزه 14 فلسطینی شهید و بیش از 31 نفر دیگر زخمی شده اند. جنگنده های رژیم صهیونیستی دوشنبه شب گذشته ساختمان شبکه ماهواره ای الاقصی و برخی پایگاه های دیگر را هدف قرار داد. در مقابل، در حملات موشکی مقاومت به شهرک های صهیونیست نشین نیز 2 شهرک نشین صهیونیست به هلاکت رسیده و نزدیک به 90 نفر دیگر زخمی شدند.

متعلقات


آخر الأخبار

تمامی حقوق این سایت برای مرکز اطلاع رسانی فلسطین محفوظ است و انتشار مطالب آن با ذکر منبع بلا مانع است - © 2018