صفحه-اصلى/فلسطين

هنیه: توقف تجاوزات رژیم صهیونیستی شرط آتش بس در غزه است

غزه _ مرکز اطلاع رسانی فلسطین

رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی "حماس" اعلام کرد که در صورت توقف تجاوزات رژیم صهیونیستی، امکان بازگشت به تفاهمات آتش بس و آرام سازی اوضاع در غزه فراهم می شود.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، اسماعیل هنیه عصر امروز سه شنبه طی اظهار نظری کوتاه تاکید کرد که مقاومت طی روزهای اخیر از خود و ملت فلسطین در برابر تجاوزات رژیم صهیونیستی دفاع کرد.

وی افزود: ملت فلسطین مانند همیشه با صبر و افتخار از مقاومت حمایت کرد. هنیه خاطر نشان ساخت که در صورت توقف تجاوزات رژیم صهیونیستی، امکان بازگشت به تفاهمات آتش بس فراهم می شود.

از آغاز دور اخیر تجاوزات رژیم صهیونیستی به باریکه غزه از یکشنبه شب گذشته تاکنون 14 فلسطینی شهید و 31 نفر دیگر مجرو شده اند.

"سلامه معروف" رئیس دفتر اطلاع رسانی دولت فلسطین هم اظهار داشت که رژیم صهیونیستی در این مدت بیش از 150 حمله هوایی انجام داده و طی این حملات 80 موسسه؛ از جمله چندین ساختمان دولتی و نیز ساختمان های مسکونی، مراکز غیر نظامی، موسسات رسانه ای، اراضی کشاورزی و پایگاه های مقاومت را بمباران کرد.

مقاومت فلسطین در غزه نیز در قبال این تجاوزات، از طریق اتاق عملی ات مشترک خود دهها موشک، راکت و گلوله خمپاره به سمت شهرک های صهیونیست نشین شلیک کرد که منجر به هلاکت 2 شهرک نشین صهیونیست و زخمی شدن 100 نفر دیگر شد.

متعلقات


آخر الأخبار

تمامی حقوق این سایت برای مرکز اطلاع رسانی فلسطین محفوظ است و انتشار مطالب آن با ذکر منبع بلا مانع است - © 2018