صفحه-اصلى/فلسطين

تحلیلگران صهیونیست:

سنوار با اقتدار و با شیوه ای جدید غزه را اداره می کند

قدس اشغالی ـ مرکز اطلاع رسانی فلسطین

"آوی سخاروف" نویسنده اسرائیلی تاکید کرد که یحیی سنوار رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس در نوار غزه موفق به تحقق توان بازدارندگی در برابر رژیم صهیونیستی بدون کشاندن این باریکه به سمت جنگی دیگر شد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، سخاروف اظهار داشت که سنوار با موفقیت توانست مانع از وقوع جنگ در غزه شود و با اقتدار و با شیوه های مبارزاتی نوین حماس را مدیریت کند و باید به احترام او کلاه ها را برداشت.

وی همچنین تصریح کرد که سنوار توانست کنترل اوضاع را هم در نوار غزه و هم تا حدودی در رژیم صهیونیستی به دست گیرد.

این نویسنده اسرائیلی تاکید کرد که حماس تحت رهبری سنوار هرگاه بخواهد مانع از شلیک موشک به سمت اراضی اشغالی می شود و هرگاه بخواهد و تصمیم بگیرد اقدام به شلیک موشک می کند و با این حال، هدف اصلی حماس دست یابی به توافق آتش بس با رژیم صهیونیستی است.

از سوی دیگر، "الکس فیشمن" تحلیلگر نظامی روزنامه یدیعوت احرونوت نیز تاکید کرد که یحیی سنوار و دیگر رهبران نزدیک به او در غزه درک بالایی از جامعه صهیونیستی دارند و می دانند که در آستانه انتخابات، با اعمال فشار زیاد بر ساکنان شهرک های صهیونیستی مجاور غزه می توانند به خواسته های خود دست یابند و صاحب بندر در غزه شوند و حتی بعد از آن به دنبال فرودگاه نیز باشند.

متعلقات


آخر الأخبار

تمامی حقوق این سایت برای مرکز اطلاع رسانی فلسطین محفوظ است و انتشار مطالب آن با ذکر منبع بلا مانع است - © 2018