صفحه-اصلى/فلسطين

واکنش گروه‌های فلسطینی به عملیات مقاومتی شب گذشته در رام الله

غزه ـ مرکز اطلاع رسانی فلسطین

گروه‌های فلسطینی از عملیات مقاومتی شب گذشته در نزدیکی شهرک عوفرا در مجاورت رام الله که به زخمی شدن 11 صهیونیست منجر شد، استقبال کردند.

حماس:

جنبش مقاومت اسلامی حماس ضمن تبریک این عملیات، تاکید کرد که به رغم تلاش‌های گسترده برای نابودی مقاومت در کرانه باختری، عملیات‌های مقاومتی همچنان ادامه دارد و عملیات شب گذشته بیانگر قدرت مقاومت در ضربه زدن به دشمن و عبور از موانع امنیتی آن است.

جهاد اسلامی:

این جنبش بر پیروزی راهکار اشرف نعالوه (مجری عملیات مقاومتی برکان که به هلاکت دو صهیونیست و زخمی شدن یک نفر دیگر انجامید) تاکید کرد و گفت این همواره راهکار و گزینه پیش‌رویی ملت مبارز فلسطین در برابر رژیم اشغالگر بوده است.

کمیته‌های مقاومت مردمی:

عملیات رام الله علیه شهرک‌نشینان صهیونیست ثابت کرد که مقاومت گزینه اصلی ملت فلسطین و بهترین راهکار برای برچیدن اشغالگری است.

جبهه مبارزه در غزه:

این عملیات بیانگر پایبندی ملت فلسطین به تمامی شیوه‌های مقاومت به ویژه مقاومت مسلحانه است و تمامی تحرکات و توطئه‌ها برای جرم خواندن مقاومت، نتوانسته است بر موضع و دیدگاه فلسطینیان در مورد مقاومت تاثیر بگذارد.

جنبش آزادگان:

عملیات دیشب خواست و اراده ملت فلسطین در کرانه باختری و حمایت آنان از مقاومت در غزه را نشان داد و این پاسخ ملت فلسطین به تمامی کسانی بود که گزینه مقاومت را رد می‌کنند.

جنبش مدافعان الاقصی:

این جنبش هم ضمن تبریک عملیات شب گذشته، آن را پاسخی طبیعی به عربده‌کشی اشغالگران صهیونیست در قدس، تجاوزات آنان علیه مقدسات فلسطین و حملات و جنایات علیه ساکنان کرانه باختری دانست.

متعلقات


آخر الأخبار

تمامی حقوق این سایت برای مرکز اطلاع رسانی فلسطین محفوظ است و انتشار مطالب آن با ذکر منبع بلا مانع است - © 2018