صفحه-اصلى/فلسطين

زیاد نخاله: محور مقاومت در نبرد آتی، متحد و یکپارچه عمل خواهد کرد

تهران ـ مرکز اطلاع رسانی فلسطین

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد که مقاومت از امکانات و توانمندی لازم مبارزاتی و انسانی برای مقابله با پروژه صهیونیزم برخوردار است و در نبرد آتی شاهد تحرک و اقدام مشترک و یکپارچه محور مقاومت خواهیم بود.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، زیاد نخاله در گفتگو با شبکه العالم اظهار داشت که چشم پوشی از اصول ممکن نیست و مقاومت در برابر رژیم اشغالگر تا بازگشت تمامی آوارگان فلسطینی به شهر و دیار خود ادامه دارد. وی گفت که مقاومت توان و قدرت خود برای مقابله با دشمن صهیونیستی را به اثبات رساند.

نخاله اشاره کرد که ملت فلسطین از مقاومت حمایت و پشتیبانی می کند و پیام ملت کاملا واضح و روشن است و آن اینکه "مقاومت نماد و رمز مرحله کنونی در مقابله با پروژه صهیونیزم است."

وی افزود که مقاومت همچنین به ابداع و نوآوری ابزارهای جدید برای مقابله با چالش ها و تهدیدات پیش رو ادامه می دهد و توازن رعب و قدرتی که اکنون در منطقه ایجاد شده است، قبلا وجود نداشت که این بیانگر حضور پررنگ و قدرتمندانه مقاومت در میدان است.

دبیرکل جهاد اسلامی خاطر نشان کرد که تمامی جریان های مقاومت بدون هیچ خطوط قرمزی با یکدیگر در ارتباط هستند و همکاری و هماهنگی دائم بین آن ها برقرار است و در نبرد آتی تمامی این جریان ها به عنوان محوری واحد و متحد شرکت خواهند کرد. وی در همین راستا تصریح کرد که اتاق مشترک گروه های مقاومت که تمامی گروه های فلسطینی در آن حضور دارند، روابط باز و گسترده ای با منطقه به ویژه ایران و حزب الله دارد.

زیاد نخاله تاکید کرد که مقاومت در برابر چالش ها و تهدیدات ایستاده است و با راهکارهای مختلف با این چالش ها مقابله می کند که تظاهرات بزرگ بازگشت در غزه گواه این مسئله است. وی گفت که تمامی طرح های سازش کارانه با دشمن صهیونیستی شکست خورده است، زیرا این طرح ها نتوانست کمترین حقوق و خواسته ملت فلسطین را محقق کند.

نخاله اظهار داشت که هدف از تمامی این طرح های سازش کارانه یک چیز است و آن حمایت از رژیم صهیونیستی و تامین امنیت آن است.

وی اشاره کرد که مهمترین طرح و تحرکی که اکنون در این راستا در جریان است، طرح صلح دونالد ترامپ موسوم به معامله قرن است که توطئه ای جدید برای تحمیل نوعی از تروریسم بر منطقه است، به اعتبار اینکه آمریکا طرح ها و سناریوهای جدیدی را برای منطقه آورده است، اما این طرح ها قدیمی است و در نطفه خفه شده است.

نخاله با اشاره به اینکه اقدام آمریکا به شناسایی قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی، اقدامی شکست خورده بود، تاکید کرد که ملت و مقاومت فلسطین با این اقدام مقابله کرده و توانستند دستاوردهای بی نظیری هم کسب کنند.

زیاد نخاله خاطر نشان کرد که ملت و مقاومت فلسطین قدرتمندانه به میدان آمده و قاطعانه با تمامی طرح ها برای نابودی مسئله فلسطین مخالفت کردند و در این راه صدها نفر شهید و مجروح شدند و این حاوی پیام مهمی بود مبنی بر اینکه ملت فلسطین تا تحقق تمامی اهداف و خواسته های مشروع خود در زمینه آزادی سرزمینش از اشغال صهیونیست ها، هرگز دست از مبارزه نمی کشد.

وی از تشکیلات خودگردان خواست در کنار دیگر گروه های فلسطینی سر میز گفتگو بنشیند در غیر اینصورت، گذر زمان آن را از میان برداشته و به فراموشی خواهد سپرد.

رهبر جهاد اسلامی تصریح کرد که ما در برابر اشغالگری حقیقی از سوی رژیم صهیونیستی و شهرک نشینان صهیونیست در کرانه باختری قرار داریم و پروژه مد نظر مقاومت و ملت فلسطین در کرانه باختری، مبارزه مردمی و نظامی و عملیات های مقاومتی در برابر اشغالگران و وحدت بخشی به پروژه ملی فلسطین است.

زیاد نخاله عنوان کرد که هرچه نقاب ها از چهره در منطقه برداشته شود، جایگاه مقاومت قوی تر و مستحکم تر خواهد شد و مقاومت اکنون در بهترین شرایط قرار دارد و سال آینده شاهد تحولات گسترده ای به نفع پروژه مقاومت خواهیم بود.

نخاله افزود که مقاومت قادر به دفاع از ملت فلسطین است و دشمن صهیونیستی برای اولین بار به منظور توقف درگیری ها در غزه و آتش بس با مقاومت، دست به دامن مصر شد و اگر درگیری ها ادامه می یافت، قطعا موشک های مقاومت تمامی شهرهای صهیونیست نشین را به لرزه در می آورد.

نخاله ضمن هشدار به دشمن صهیونیستی تاکید کرد که ما از زیر و روی زمین با اشغالگران به مقابله برمی خیزیم و دشمن باید در هر نقطه ای چشم انتظار ما باشد و ما یقین داریم که بر پروژه صهیونیزم پیروز می شویم و رژیم اشغالگر رو به زوال و نابودی خواهد بود.

وی گفت: ما به مقاومت ادامه می دهیم و تحت هیچ شرایطی عقب نخواهیم نشست و تمامی جریان های مقاومت در نبرد آتی متحدانه عمل خواهند کرد.

نخاله تاکید کرد که محور مقاومت برنامه ها و طرح هایی برای مقابله با دشمن صهیونیستی دارد و هماهنگی و همکاری استراتژیکی بین گروه های مقاومت در غزه در جریان است که موجب تقویت اتاق مشترک مقاومت خواهد شد.

لازم به ذکر است که هیئت جهاد اسلامی به ریاست زیاد نخاله دبیرکل این جنبش از چند روز پیش به تهران سفر کرده و با مقامات ایرانی دیدار و گفتگو کرده است.

متعلقات


آخر الأخبار

تمامی حقوق این سایت برای مرکز اطلاع رسانی فلسطین محفوظ است و انتشار مطالب آن با ذکر منبع بلا مانع است - © 2018