صفحه-اصلى/فلسطين

مقابله گردان های قسام با جنگنده های صهیونیستی در آسمان غزه

غزه _ مرکز اطلاع رسانی فلسطین

گردان های شهید عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی "حماس" اعلام کرد که با حمله جنگنده های صهیونیستی به جنوب باریکه غزه بر فراز آسمان غزه مقابله کرده است.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، این گردان ها با انتشار بیانیه ای کوتاه خاطر نشان کردند که «تسلیحات ضدهوایی گردان های قسام با جنگنده های صهیونیستی که در حال بمباران تعدادی از اهداف در آسمان نوار غزه بودند، مقابله کرده اند.»

جنگنده های رژیم صهیونیستی شامگاه امروز شنبه در چندین بمباران هوایی، اهداف متعددی را در مناطق مختلف باریکه غزه هدف قرار دادند.

در این حادثه، یک فروند جنگنده صهیونیستی دست کم 4 فروند موشک به سمت پایگاه نظامی "تونس" گردان های شهید عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی "حماس" در جنوب شرق محله زیتون واقع در شهر غزه شلیک کرد که هنوز از خسارت های جانی و مادی احتمالی آن خبری در دست نیست. جنگنده های صهیونیستی همزمان با این حمله، پایگاه یرموک در شرق محله شجاعیه را هدف قرار دادند.

توپخانه ارتش صهیونیستی هم قبل از این یک پایگاه گروهان های قدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین را هدف  قرار داده بود.

در اثر انفجاری که بعد از ظهر امروز شنبه در مرزهای شرقی خان یونس به وقوع پیوست، یک نظامی صهیونیست به هلاکت رسیده و 3 نفر دیگر زخمی شدند که حال یکی از آنها نیز وخیم گزارش می شود. البته رژیم صهیونیستی مدعی شده است که در این حادثه 2 نظامی و 2 افسر صهیونیستی زخمی شده اند و به کشته شدن نظامی خود در انفجار مذکور اذعان نکرده است. 

متعلقات


آخر الأخبار

تمامی حقوق این سایت برای مرکز اطلاع رسانی فلسطین محفوظ است و انتشار مطالب آن با ذکر منبع بلا مانع است - © 2018