صفحه-اصلى/رژیم ‌صهیونیستی

اذعان رژیم صهیونیستی به بمباران تاسیسات هسته ای سوریه در سال 2007

قدس اشغالی ـ مرکز اطلاع رسانی فلسطین

ارتش رژیم صهیونیستی پس از 11 سال به حمله به تاسیسات هسته ای سوریه اعتراف کرد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین به نقل از رسانه های صهیونیستی، ارتش رژیم صهیونیستی در بیانیه ای رسمی اذعان کرد که در سال 2007 جنگنده های این رژیم نیروگاه های هسته ای سوریه را بمباران و نابود کرده اند. در این بیانیه آمده است که هیچیک از مسئولان رژیم صهیونیستی در آن زمان حق سخن گفتن در مورد این علمیات و افشای آن را نداشتند.

صفحه رسمی سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی در فیسبوک ویدیویی منتشر و تاکید کرد که در این ویدیو ثابت می شود که جنگنده های اسرائیلی شب 5-6 سپتامبر 2007 به تاسیسات هسته ای سوریه در دیر الزور حمله کرده اند.

در این بیانیه ذکر شده است که نیروی هوایی اسرائیل تاسیسات هسته ای سوریه را که در مراحل ساخت بود، نابود کرد تا تهدید هسته ای علیه این رژیم و کل منطقه از میان برداشته شود.

این نخستین بار است که ارتش رژیم صهیونیستی پس از گذشت 11 به این حمله اعتراف می کندئ.

گفتنی است که جنگنده های ناشناس در سپتامبر سال 2007 با حمایت کره شمالی تاسیسات هسته ای سوریه را در دیر الزور واقع در شمال شرق این کشور بمباران کردند و پس از آن اسرائیل اعلام کرد که تهدید و خطر سوریه با این حمله از بین رفت.

با وجود اینکه رسانه های غربی و سیاستمداران بین المللی رژیم صهیونیستی را مسئول این حمله دانسته بودند، اما این رژیم تا به امروز در مورد این حمله سکوت کرده و مسئولیت آن را بر عهده نمی گرفت.

متعلقات


آخر الأخبار

تمامی حقوق این سایت برای مرکز اطلاع رسانی فلسطین محفوظ است و انتشار مطالب آن با ذکر منبع بلا مانع است - © 2018