صفحه-اصلى/فلسطين

منبع صهیونیستی: احتمال تعویق انتقال سفارت آمریکا به قدس وجود دارد

قدس اشغالی ـ مرکز اطلاع رسانی فلسطین

احتمال دارد آمریکا انتقال سفارت خود از تل آویو به قدس را به تعویق بیندازد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین به نقل از شبکه دوم تلویزیون رژیم صهیونیستی، علامت سوال های زیادی در مورد انتقال سفاره آمریکا به قدس در ماه می آینده به سبب پاره ای اقدامات و بوروکراسی رژیم صهیونیستی مطرح است.

این شبکه اشاره کرد که طی روزهای گذشته شماری از مسئولان وزارت امور خارجه آمریکا به فلسطین اشغالی سفر و با مسئولان اسرائیلی دیدار کرده اند و در یکی از این دیدارها، مسئولان آمریکایی تشریح کردند که ایجاد تغییراتی در ساختمان کنسولگری آمریکا در محله ارنونا در قدس و تبدیل آن به سفارت، نیازمند تغییرات و بازسازی هایی فوری است تا این ساختمان تا 14 ماه می آماده شود.

منبع مذکور تصریح کرد که آمریکایی ها می خواهند اطراف محوطه های سفارت دیواری به ارتفاع 3 متر بکشند و یک خروجی اضطراری هم برای آن بسازند. شبکه دوم تلویزیون رژیم صهیونیستی بیان کرد که اسرائیلی ها دریافته اند که خواسته آمریکایی ها با طراحی ساختمان کنسولگری آمریکا در قدس برای سفارت همخوانی ندارد.

شبکه مذکور اشاره کرد که یوال روتم مدیر کل وزارت امور خارجه رژیم صهیونیستی طی پیامی به موشه کحلون وزیر دارایی این رژیم به او نسبت به ناتوانی در انتقال سفارت آمریکا و افتتاح آن در موعد مقرر در صورت عدم تسریع در اقدامات و تدابیر طرف اسرائیلی هشدار داده است.

روتم خاطر نشان کرد که درخواست ایجاد تغییرات کلی در ساختمان کنسولگری رژیم صهیونیستی به مدت زمان زیادی نیاز دارد، در نهایت کار ساختمان در موعد مقرر برای انتقال سفارت آمریکا به قدس به پایان نخواهد رسید.

متعلقات


آخر الأخبار

تمامی حقوق این سایت برای مرکز اطلاع رسانی فلسطین محفوظ است و انتشار مطالب آن با ذکر منبع بلا مانع است - © 2018