صفحه-اصلى/فلسطين

حماس: در 15 مه مرزهای ساختگی را برخواهیم چید

غزه _ مرکز اطلاع رسانی فلسطین

عضو دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی "حماس" تاکید کرد که 15 مه آینده شاهد اوج گیری تظاهرات بزرگ حق بازگشت در مرزهای شرقی باریکه غزه خواهد بود و رژیم صهیونیستی باید منتظر این روز باشد و «هیچ کس نمی تواند جلوی ملتی را که به پا خواسته است، بگیرد.»

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، خلیل حیه در مراسم تشییع پیکر پاک 4 شهید گروه های قدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین که در اثر انفجار اشتباه دیروز شنبه در نزدیکی مرزهای شرقی استان رفح در جنوب باریکه غزه جان خود را از دست داده بودند، به رژیم اشغالگر قدس اعلام کرد که باید منتظر 15 مه آینده باشد.

حیه تصریح کرد که «شهروندان فلسطینی در این روز مرزهای ساختگی با اراضی اشغالی سال 1948 را از میان برخواهند داشت» و تظاهرات حق بازگشت یکی از راهکارهای مقاومتی ملت و مقاومت فلسطین در برابر رژیم صهیونیستی است.

وی ضمن تمجید از فضایل اخلاقی راهکار جهادی گروهان های قدس تاکید کرد که این شهدا سپر دفاع از وطن و شمشیر شرکت کنندگان در تظاهرات های حق بازگشت هستند.

حیه در پایان خاطر نشان کرد که اراده ملت ما بزرگتر از سیم های خارداری قابل برچیده شدن و مرزهای ساختگی با اراضی اشغالی سال 1948 است و ما به دشمن اعلام می کنیم که باید منتظر 15 مه آینده باشد و این امواج یکی پس از دیگری شکل خواهد گرفت تا در نهایت در قدس با هم دیدار کنیم.

متعلقات


آخر الأخبار

تمامی حقوق این سایت برای مرکز اطلاع رسانی فلسطین محفوظ است و انتشار مطالب آن با ذکر منبع بلا مانع است - © 2018