صفحه-اصلى/رژیم ‌صهیونیستی

فرماندهان ارتش رژیم صهیونیستی: انتقام‌گیری ایران از اسرائیل حتمی است

قدس اشغالی ـ مرکز اطلاع رسانی فلسطین

فرماندهان ارتش رژیم صهیونیستی معتقدند که ایران چه در داخل فلسطین اشغالی چه خارج از آن، یا با عملیاتی بزرگ در مرزهای شمالی، یا از طریق شلیک موشک به سمت اراضی اشغالی و یا از طریق حملات سایبری انتقام حمله جنگنده‌های این رژیم به فرودگاه تیفور سوریه و کشته شدن نیروهای ایرانی را خواهد گرفت.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین به نقل از روزنامه عبری زبان یدیعوت احرونوت، رویارویی بین ایران و اسرائیل پس از حمله اخیر به سوریه آغاز شده است اما معلوم نیست که حمله بامداد شنبه آمریکا و متحدانش به سوریه چه تاثیری بر شیوه واکنش ایران بر حمله این رژیم به فرودگاه تیفور خواهد داشت.

یدیعوت احرونوت بیان کرد که ارتش رژیم صهیونیستی از ترس پاسخ احتمالی ایران در مرزهای شمالی به حالت آماده‌باش کامل درآمده است.

این روزنامه اشاره کرد که فرماندهان ارتش رژیم صهیونیستی بر این باورند که ایران قطعا انتقام خواهد گرفت، زیرا برگزاری علنی مراسم تشییع افسران ایرانی کشته شده در حمله به فرودگاه تیفور، بیانگر این است که ایران به دنبال انتقام‌گیری است.

یدیعوت تاکید کرد که انتشار خبر سقوط پهباد ایرانی بر فراز فلسطین اشغالی در فوریه گذشته و تاکید ارتش بر اینکه این پهباد متعلق به ایران و حامل مواد منفجره بوده، اقدامی ناگهانی نیست و اسرائیل می‌خواهد با این کار این پیام را به روسیه ابلاغ کند که وارد رویارویی مستقیم و علنی با ایران شده است.

متعلقات


آخر الأخبار

تمامی حقوق این سایت برای مرکز اطلاع رسانی فلسطین محفوظ است و انتشار مطالب آن با ذکر منبع بلا مانع است - © 2018