صفحه-اصلى/فلسطين

هیئتی مصری برای پیگیری روند تحقق آشتی ملی راهی نوار غزه خواهد شد

غزه ـ مرکز اطلاع رسانی فلسطین

هیئتی مصری قرار است به زودی برای پیگیری روند تحقق آشتی ملی فلسطین و تحولات مربوط به راهپیمایی بزرگ بازگشت با رهبران حماس راهی نوار غزه شود.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، روزنامه الحیاة لندن نوشت که سرلشکر عباس کامل رئیس سازمان اطلاعات مصر هیئتی را برای بحث و بررسی تنش میان حماس و تشکیلات خودگردان از یک طرف و تنش میان حماس و رژیم صهیونیستی از طرف دیگر راهی نوار غزه خواهد کرد.

کامل روز سه شنبه گذشته به فلسطین اشغالی سفر کرده بود و با محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در رام الله و نداف ارگمن رئیس سازمان اطلاعات رژیم صهیونیستی در تل آویو دیدار و گفتگو کرد. او سپس دوباره راهی رام الله شد و با ماجد فرج رئیس سازمان اطلاعات تشکیلات خودگردان و حسین الشیخ عضو کمیته مرکزی جنبش فتح دیدار و گفتگو کرد.

منابع فلسطینی اعلام کردند که عباس به کامل ابلاغ کرده است که تنها راه حل موجود، واگذاری کامل اداره نوار  غزه به دولت وفاق ملی است.

این منابع تاکید کردند که مصر نسبت به تدابیر و اقدامات محمود عباس در قبال نوار غزه نگران است و عباس نیز گفته است که این تدابیر در زمان مناسب اتخاذ خواهد شد.

رادیو رژیم صهیونیستی نیز فاش کرد که مدیر سازمان اطلاعات رژیم صهیونیستی به سرلشکر عباس کامل ابلاغ کرده است که در صورت نزدیک شدن فلسطینیان شرکت کننده در راهپمایی بازگشت به موانع مرزی، صدها نفر به ضرب گلوله نظامیان این رژیم کشته خواهند شد.

متعلقات


آخر الأخبار

تمامی حقوق این سایت برای مرکز اطلاع رسانی فلسطین محفوظ است و انتشار مطالب آن با ذکر منبع بلا مانع است - © 2018