صفحه-اصلى/فلسطين

وعده نتانیاهو به خانواده‌های نظامیان اسیر صهیونیستی

قدس اشغالی _ مرکز اطلاع رسانی فلسطین

نخست وزیر رژیم اشغالگر قدس امروز دوشنبه اعلام کرد که دولت وی به تلاش های علنی و غیر علنی خود برای آزادی نظامیان صهیونیست اسیر جنبش مقاومت اسلامی "حماس" ادامه می دهد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین به نقل از منابع قدس اشغالی، بنیامین نتانیاهو در دیدار با خانواده های "هدار گولدن" و "آرون شائول" دو نظامی صهیونیست اسیر حماس که در حضور "یارون بلوم" مسئول پیگیری امور نظامیان اسیر و ناپدید شده صهیونیستی برگزار شد، آنها را در جریان تلاش های دولت صهیونیستی و مسئول پیگیری امور نظامیان اسیر صهیونیست و تیم وی که متشکل از نمایندگان تمامی سرویس های امنیتی است، قرار داد.

خانواده "هدار گولدن" نظامی صهیونیست اسیر در باریکه غزه قبل از این از آغاز پویش جدید برای آزادی دو نظامی اسیر در باریکه غزه؛ یعنی گولدن و شائول خبر داده بودند.

گولدن د ر تاریخ 1 آگوست سال 2014 در جریان جنگ رژیم صهیونیستی علیه باریکه غزه ناپدید شد و گردان های شهید عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی "حماس" اعلام کرده است که 4 نظامی صهیونیست را در اسارت خود دارد، اما جز در قالب مذاکرات برای مبادله اسرا، حاضر به ارائه هیچ گونه اطلاعاتی درباره آنها نیست.

متعلقات


آخر الأخبار

تمامی حقوق این سایت برای مرکز اطلاع رسانی فلسطین محفوظ است و انتشار مطالب آن با ذکر منبع بلا مانع است - © 2018