صفحه-اصلى/فلسطين

حماس: مقاومت در کرانه باختری به عملیات های مقاومتی ادامه می دهد

غزه _ مرکز اطلاع رسانی فلسطین

عضو دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی "حماس" گفت که کشته شدن یک نظامی اسرائیلی به دست مبارزان فلسطینی در جریان حمله به اردوگاه الامعری نشانگر این واقعیت است که به رغم اقدامات سرکوبگرانه ارتش اسرائیل در کرانه باختری روحیه مقاومت فلسطینیان ساکن این منطقه بالاست.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، حسام بدران تصریح کرد که مقاومت در کرانه باختری همچنان به عملیات های مقاومتی خود ادامه می دهد و این منطقه همواره کانون درگیری فلسطینیان با اشغالگران صهیونیست است.

وی یادآور شد که از زمان آغاز تظاهرات بازگشت، کرانه باختری صحنه درگیری های شدید نیروهای ارتش اسرائیل با فلسطینیان است، و جوانان انتفاضه همچنان به عملیات های مقاومتی خود در کرانه باختری ادامه می دهند.

بدران ضمن تمجید از پایداری سلحشورانه نیروهای مقاومت در اردوگاه الامعری که توانستند یک نظامی اسرائیلی را به هلاکت برسانند، از تمامی جوانان فلسطینی خواستند تا به رویارویی دایمی خود با اشغالگران صهیونیست ادامه دهند و فرصت نفس کشیدن را از آنان بگیرند.

این عضو دفتر سیاسی حماس همچنین از جوانان فلسطینی خواست تا به تعرضات بی وقفه دشمن صهیونیستی علیه ملت فلسطین و مقدسات آن پایان بخشند و در راستای به شکست کشاندن تمامی طرح ها و توطئه های دشمنان علیه آرمان فلسطین تلاش کنند.

متعلقات


آخر الأخبار

تمامی حقوق این سایت برای مرکز اطلاع رسانی فلسطین محفوظ است و انتشار مطالب آن با ذکر منبع بلا مانع است - © 2018