صفحه-اصلى/فلسطين

رسیدگی به تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین در پارلمان ایتالیا

رم ـ مرکز اطلاع رسانی فلسطین

هیئتی از موسسه "اروپایی های حامی قدس" به بحث و بررسی تجاوزات و جنایات رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین در قدس و طرح های آن برای جداسازی این شهر از دیگر مناطق فلسطینی پرداخت و خواستار مداخله پارلمان این کشور برای توقف این تجاوزات شد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، این هیئت با شماری از نمایندگان پارلمان ایتالیا نیز دیدار و گفتگو کرد.

هیئت موسسه اروپایی های حامی قدس به تشریح پرونده قدس و پیامدهای تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه آن به ویژه طرح های ارائه شده برای جداسازی این شهر از دیگر مناطق فلسطینی و شهرک سازی رژیم صهیونیستی در آن که موجب تشدید رنج و محنت ها و انزوای بیشتر فلسطینیان ساکن این شهر شده است، پرداخت.

هیئت مذکور ضمن هشدار در مورد خطرات سیاست پاکسازی نژادی رژیم صهیونیستی در شهر قدس، به طور مفصل به تشریح وضعیت اسف بار نوار غزه طی سال های محاصره و تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه ساکنان آن پرداخت.

علاوه بر این، قرار شد جلسه ای در پارلمان ایتالیا برای بررسی تحولات قدس به ویژه تصمیم رژیم صهیونیستی برای تخریب روستای خان احمر برگزار شود.

قرار است مانیلو دی استفانو معاون وزیر خارجه ایتالیا نیز در این جلسه سخنرانی کند.

همچنین طبق توافقات انجام شده، قرار است هیئتی از پارلمان ایتالیا به منظور اطلاع از وضعیت غزه و رنج و محنت های ساکنان آن به این باریکه سفر کند.

لازم به ذکر است که موسسه اروپایی های حامی قدس یک موسسه غیردولتی فعال در زمینه دفاع از قدس و ساکنان قدس و مقابله با دیوار نژادپرستانه و شهرک سازی رژیم صهیونیستی در اراضی اشغالی فلسطین است.

متعلقات


آخر الأخبار

تمامی حقوق این سایت برای مرکز اطلاع رسانی فلسطین محفوظ است و انتشار مطالب آن با ذکر منبع بلا مانع است - © 2018