صفحه-اصلى/رژیم ‌صهیونیستی

کره جنوبی حاضر به استقبال از رئیس رژیم صهیونیستی نشد

قدس اشغالی ـ مرکز اطلاع رسانی فلسطین

کره جنوبی سفر رووین ریولین رئیس رژیم صهیونیستی به این کشور را نپذیرفت که این مسئله موجب سرخوردگی مسئولان این رژیم شده است.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، روزنامه عبری زبان یدیعوت احرونوت امروز پنجشنبه فاش کرد که کره جنوبی درخواست رژیم صهیونیستی برای استقبال از ریولین در سئول طی سال جاری یا سال آینده را نپذیرفته است و تل آویو از این مسئله غافلگیر شده است.

این روزنامه اشاره کرد که حاییم حوشون سفیر رژیم صهیونیستی در سئول به درخواست وزارت خارجه این رژیم خواستار موافقت کره جنوبی برای سفر ریولین به این کشور شده است.

یدیعوت احرونوت تاکید کرد که محافل صهیونیستی برآورد مختلفی از مخالفت کره جنوبی با سفر ریولین ارائه داده اند و برخی گفته اند که دلیل مخالفت سئول با سفر ریولین، ناراحتی از بی تفاوتی رژیم صهیونیستی نسبت به خرید تجهیزات نظامی از این کشور بوده است، به ویژه خرید 4 فروند ناوچه در سال گذشته برای تامین امنیت میادین گازی.

برخی محافل صهیونیستی نیز گفته اند که دلیل مخالفت با استقبال از ریولین، به خشم سئول از ناراحتی رژیم صهیونیستی از دیدار ماه آوریل گذشته روسای کره جنوبی و شمالی برمی گردد.

روزنامه یدیعوت احرونوت در همین راستا به رای موافق کره جنوبی در سازمان ملل علیه تصمیم دونالد ترامپ مبنی بر انتقال سفارت آمریکا به قدس اشغالی اشاره کرد.

متعلقات


آخر الأخبار

تمامی حقوق این سایت برای مرکز اطلاع رسانی فلسطین محفوظ است و انتشار مطالب آن با ذکر منبع بلا مانع است - © 2018