صفحه-اصلى/فلسطين

اعلام حالت آماده باش در شهرک های اطراف غزه از ترس واکنش قسام

قدس اشغالی _ مرکز اطلاع رسانی فلسطین

ارتش صهیونیستی ظهر امروز چهارشنبه از ترس واکنش گردان های شهید عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی "حماس" به شهادت دو مبارز خود در بمباران روز گذشته این رژیم، نظامیان خود در شهرک های صهیونیست نشین اطراف غزه را به حالت آماده باش کامل درآورد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین به نقل از پایگاه خبری "واللا"، ارتش صهیونیستی جاده شماره 25 منتهی به شهرک "ناحال عوز" در شرق شهر غزه را از ترس حمله به آنجا بست و از شهرک نشینان صهیونیست خواست از مسیرهای جایگزین استفاده کنند.

"رونین منلیس" سخنگوی ارتش صهیونیستی هم اعلام کرد که فرماندهی منطقه جنوبی پس از مشاهده تحرکات جنبش حماس در زمینه تخلیه برخی پایگاه های این جنبش در داخل غزه، تصمیم به تشدید حالت آماده باش در شهرک های اطراف غزه گرفت و ضمن تاکید بر لزوم حفظ هشیاری نظامیانش، در اقدامی پیش دستانه برخی جاده ها را بست.

وی افزود: ارتش آماده سناریوهای احتمالی مختلف است و با این وجود، تا این لحظه دستوری درباره ساکنان شهرک های اطراف غزه صادر نشده است.

این در حالی است که دیروز سه شنبه در اثر حمله توپخانه ارتش صهیونیستی به یک پایگاه مقاومت در شمال باریکه غزه، 2 مبارز گردان های قسام شهید شدند. گردان های قسام خاطر نشان کرد که این دو مبارز به نام های "عبد الحافظ سیلاوی" و "احمد مرجان" در حال فراگیری آموزش های نظامی و تیراندازی به سمت اهداف مشخص شده بودند که در اثر حمله توپخانه ارتش صهیونیستی جان خود را از دست دادند. ارتش صهیونیستی مدعی شده بود که مبارزان قسام سعی در تیراندازی به سمت نظامیان صهیونیست را داشتند.

متعلقات


آخر الأخبار

تمامی حقوق این سایت برای مرکز اطلاع رسانی فلسطین محفوظ است و انتشار مطالب آن با ذکر منبع بلا مانع است - © 2018