صفحه-اصلى/فلسطين

تیراندازی نیروی دریایی رژیم صهیونیستی به سمت کشتی های فلسطینی

غزه _ مرکز اطلاع رسانی فلسطین

نیروی دریایی رژیم صهیونیستی عصر امروز یکشنبه به سمت کشتی ها و قایق های فلسطینی شرکت کننده در راهپیمایی دریایی آغاز شده از سواحل غزه به سمت آب های بین المللی تیراندازی کردند تا آنها را مجبور به بازگشت به سمت سواحل این منطقه کنند.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، دهها قایق از سواحل غزه به سمت مرزهای شمالی این منطقه به راه افتادند و تعدادی از دانشجویان، مجروحان و فعالان صلح نیز در داخل این قایق ها حضور داشتند و با این اقدام خود می خواستند محاصره دریایی رژیم صهیونیستی علیه ماهیگیران فلسطینی را بشکنند.

هیات عالی شکستن محاصره غزه هم اعلام کرد که این راهپیمایی های زمینی و دریایی تا زمان شکسته شدن محاصره غزه ادامه پیدا خواهد کرد.

طلال ابو ظریفه از رهبران جبهه دموکراتیک برای آزادی فلسطین به ارتش صهیونیستی نسبت به هر گونه تعرض به راهپیمایی دریایی هشدار داد. ابو ظریفه خاطر نشان کرد که این هیات تصمیم دارد با این منطقه حائل مانند منطقه حائل ایجاد شده در مرزهای شرقی نوار غزه رفتار کند و محاصره غزه باید شکسته شود.

قبل از این هم 2 راهپیمایی دریایی از غزه به سمت قبرص به راه افتاده بود که نیروی دریایی رژیم صهیونیستی با حمله به شرکت کنندگان در این راهپیمایی، آنها را بازداشت کرده بود. این رژیم قبل از این نیز سابقه تیراندازی به سمت شرکت کنندگان در راهپیمایی به سمت مرزهای شمالی باریکه غزه را داشته است.

متعلقات


آخر الأخبار

تمامی حقوق این سایت برای مرکز اطلاع رسانی فلسطین محفوظ است و انتشار مطالب آن با ذکر منبع بلا مانع است - © 2018