صفحه-اصلى/فلسطين

بازداشت 36 فلسطینی توسط سرویس های امنیتی تشکیلات خودگردان

رام الله _ مرکز اطلاع رسانی فلسطین

کمیته خانواده های بازداشت شدگان سیاسی در کرانه باختری امروز سه شنبه تاکید کرد که سرویس های امنیتی تشکیلات خودگردان فلسطین طی 2 روز گذشته 36 فلسطینی ساکن کرانه باختری را بازداشت کرده است.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، این کمیته با صدور بیانیه ای از سرویس های امنیتی تشکیلات رام الله خواست که دست از سر شهروندان فلسطینی که در معرض سیاست "درهای گردان" میان زندان های تشکیلات و زندان های صهیونیستی قرار دارند، بردارد.

در ادامه این بیانیه آمده است که سرویس های امنیتی کرانه باختری بر ادامه رویکرد بازداشت شهروندان فلسطینی به انگیزه های سیاسی و بدون رعایت عرف یا قانون ادامه می دهد و طی 2 روز گذشته دهها نفر را بازداشت کرده است که اکثر آنها از آزادگان فلسطینی هستند.

کمیته خانواده های بازداشت شدگان سیاسی خاطر نشان کرد که موج بازداشت ها که با حمله به منازل و هتک حرمت شبانه همراه است، در حالی صورت می گیرد که آرمان فلسطین شرایط سختی را پشت سر می گذارد و در این شرایط، اندیشمندان ملت باید در مقابل این بازداشت ها ایستادگی کنند.

این کمیته همچنین از تمامی گروه های فلسطینی و جمعیت های حقوقی و انسان دوستانه خواست برای آزادی بازداشت شدگان سیاسی از زندان های سرویس های امنیتی تشکیلات خودگردان دست به کار شوند و به سیاست بازداشت های سیاسی در جامعه فلسطینی که صلح و امنیت داخلی را تهدید می کند، پایان دهند.

در میان بازداشت شدگان روزهای اخیر در کرانه باختری، نام "نادر صوافطه" از رهبران حماس در طوباس هم دیده می شود.

متعلقات


آخر الأخبار

تمامی حقوق این سایت برای مرکز اطلاع رسانی فلسطین محفوظ است و انتشار مطالب آن با ذکر منبع بلا مانع است - © 2018