صفحه-اصلى/رژیم ‌صهیونیستی

تصویب پیش نویس قانون ایرلندی تحریم کالاهای تولیدی صهیونیستی

قدس اشغالی _ مرکز اطلاع رسانی فلسطین

پارلمان ایرلند پیش نویس قانون تحریم کالاهای تولیدی شهرک های صهیونیست نشین را در شور دوم با اکثریت آرای 78 رای مثبت در برابر 45 رای منفی تصویب کرد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین به نقل از روزنامه صهیونیستی "اسرائیل الیوم"، در متن این قانون آمده است که «واردات کالاهای تولیدی شهرک های غیر قانونی در کشورهای تحت اشغال غیر قانونی که قوانین بین المللی را نقض می کنند، ممنوع است.»

این روزنامه تصریح کرده است که بی شک این قانون علیه اسرائیل است و در صورت تصویب نهایی، این اولین باری خواهد بود که یک کشور عضو اتحادیه اروپا، کالاهای اسرائیلی را تحریم می کند.

حزب حاکم ایرلند مخالف این قانون است، اما اکثریت را در پارلمان این کشور در اختیار ندارد و ارائه دهندگان این طرح توانسته اند موفقیت زیادی در تصویب طرح شان کسب کنند.

رژیم صهیونیستی به شدت نگران تصویب این قانون ایرلندی است و عزم خود برای مقابله با آنرا جزم کرده است. در همین راستا، "گلعاد اردان" وزیر امور راهبردی رژیم صهیونیستی و مسئول مبارزه با جنبش تحریم این رژیم موسوم به "بی دی اس" از این طرح به عنوان "لکه ننگی برای ایرلند" و اقدامی در راستای "یهودی ستیزی" یاد کرده است.

متعلقات


آخر الأخبار

تمامی حقوق این سایت برای مرکز اطلاع رسانی فلسطین محفوظ است و انتشار مطالب آن با ذکر منبع بلا مانع است - © 2018