صفحه-اصلى/فلسطين

روزنامه اماراتی:

معامله قرن، یعنی غارتی تمام عیار که "اسرائیل" مجری آن است

ابوظبی ـ مرکز اطلاع رسانی فلسطین

روزنامه الخلیج امارات نسبت به آنچه در مورد طرح صلح آمریکا موسوم به معامله قرن در رسانه های صهیونیستی منتشر شده است، ابراز تعجب کرد. بر اساس اخبار منتشر شده در این رسانه ها، طرح دونالد ترامپ برای نابودی مسئله فلسطین، کشورهای عربی را نیز شامل می شود که به موجب آن، این کشورها باید در مقابل املاک بجای مانده از یهودیان در کشورهای عربی قبل از مهاجرت به فلسطین اشغالی، به این رژیم غرامت پرداخت کنند.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، روزنامه الخلیج در واکنش به اخبار منتشر شده در رسانه ها تحت عنوان "دزد بی شرم" بیان کرده است که به گفته شبکه 2 تلویزیون رژیم صهیونیستی، این رژیم به زودی مبلغ کلی غرامت درخواستی از کشورهای عربی را اعلام خواهد کرد و آمارگیری املاک به جای مانده یهودیان در کشورهای عربی، در راستای زمینه سازی "اسرائیل" برای رونمایی از طرح صلح آمریکا موسوم به معامله قرن صورت می گیرد.

شبکه مذکور اشاره کرد که یک شرکت حسابرسی بین المللی که برای دولت رژیم صهیونیستی کار می کند، مسئول آمارگیری املاک یهودیان در کشورهای عربی طی عملیاتی سری و محرمانه است. ارزش کلی املاک یهودیان در کشورهای عربی حدود 250 میلیارد دلار برآورد شده است که رژیم صهیونیستی به دنبال اخذ آن از این کشورها است.

الخلیج عنوان کرد که یک عملیات غارت و چپاول تمام عیار توسط رژیم اشغالگر صهیونیستی که از 70 سال پیش سرزمین ملتی دیگر را غصب کرده، از منابع آن به نفع خود بهره برداری می کند و ساکنان آن را آواره و بی خانمان کرده است، در حال انجام است. با این اوصاف، این رژیم در مقابل این همه جنایت چقدر باید بپردازد؟

این روزنامه بیان کرد که رژیم صهیونیستی به دنبال نابودی حقوق تاریخی ملت فلسطین و تحریف تاریخ آن از طریق ارائه یک روایت ساختگی از مهاجرت یهودیان از کشورهای عربی است، هرچند که این افراد (یهودیان) از کشورهای عربی طرد و بیرون رانده نشده اند، بلکه در چارچوب عملیات انتقال یهودیان جهان تحت نظارت جنبش صهیونیزم قبل و بعد از تاسیس رژیم غاصب صهیونیستی، به فلسطین اشغالی منتقل شده اند و یهودیان مهاجرت کرده به فلسطین اشغالی از کشورهای عربی، حدود 42 درصد از مجموع شهرک نشینان یهودی در اراضی اشغالی را تشکیل می دهند و این یعنی اینکه آن ها پایه و اساس این رژیم اشغالگر را تشکیل دادند و در جای فلسطینیان که ساکنان اصلی این سرزمین هستند، ساکن شده اند و سرزمین آنان را غصب و ثروت، املاک و دارایی های آنان را به غارت برده اند.

متعلقات


آخر الأخبار

تمامی حقوق این سایت برای مرکز اطلاع رسانی فلسطین محفوظ است و انتشار مطالب آن با ذکر منبع بلا مانع است - © 2018