صفحه-اصلى/رژیم ‌صهیونیستی

یدیعوت: اسرائیل در هر جنگی در آینده شکست خواهد خورد

قدس اشغالی ـ مرکز اطلاع رسانی فلسطین

روزنامه عبری زبان یدیعوت احرونوت اعلام کرد که رژیم صهیونیستی در هر جنگی در آینده شکست خواهد خورد، زیرا نسبت به قدرت ارتش برای ورود به هر جنگی شک و تردید دارد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، "اساف اشنایدر" نویسنده اسرائیلی در مقاله‌ای در روزنامه یدیعوت عنوان کرد که جنگ آتی "اسرائیل" را بدتر از جنگ اکتبر 1973 به لرزه درخواهد آورد.

اشنایدر تاکید کرد که روز ششم اکتبر 1973 که جنگ آغاز شد، همچنان لرزه بر اندام می‌اندازد.

این روزنامه اشاره کرد که امروز عید "غفران" نزدیک است و در اقدامی بی‌سابقه از زمان آغاز بحران سیاسی رژیم صهیونیستی و عدم تشکیل دولت جدید، کابینه سیاسی و امنیتی این رژیم به خاطر موضوعی مهم و حساس تشکیل جلسه می‌دهد و هنوز معلوم نیست که بحث خطری جدی است یا صرفا حرف و حدیث‌های رسانه‌ای است.

یدیعوت احرونوت بیان کرد که ظاهرا جنگ آتی با گروه‌های نزدیک به ایران نزدیک و حتمی است و آنگونه که سازمان اطلاعات صهیونیستی اعلام کرده، شامل حملات موشکی گسترده از سمت غزه، ایران و مناطق تحت نفوذ آن از جمله عراق، سوریه و لبنان و جنگ‌های زمینی شدید در مرزهای شمالی خواهد بود.

این روزنامه مطرح کرده است: آیا ما واقعا آماده هستیم و تاب تحمل ضربات سخت و طولانی‌مدت را داریم؟ آیا می‌توانیم در برابر ضربات سخت و کاری به مواضع حساس که روحیه ما را در هم خواهد شکست، دوام بیاوریم؟

کابینه امنیتی دولت رژیم صهیونیستی قرار است امروز یکشنبه برای اولین بار طی دو ماه گذشته تشکیل جلسه دهد.

این نشست با محوریت ایران تشکیل خواهد شد. برگزاری این جلسه در پی اظهارات اخیر بنیامین نتانیاهو در رابطه با تشدید تنش با ایران انجام می‌گیرد.

نتانیاهو روز پنجشنبه گذشته در سخنانی در کنست در مورد ایران گفت که ما با یک خطر و تهدید امنیتی بزرگ مواجه هستیم.

وی عنوان کرد که آنچه می‌گویم به هیچ وجه برای منحرف کردن نگاه‌ها از هیچ چیزی نیست، بلکه ایران در حال تقویت و مجهز کردن خود است و آن‌ها بر این باورند که "اسرائیل" نابود خواهد شد و در همین راستا تلاش می‌کنند و ما باید این را جدی بگیریم و تصمیماتی در رابطه با بودجه اتخاذ کنیم که طی دهه‌های گذشته نیازی به آن نبود.

 

متعلقات


آخر الأخبار

تمامی حقوق این سایت برای مرکز اطلاع رسانی فلسطین محفوظ است و انتشار مطالب آن با ذکر منبع بلا مانع است - © 2018