صفحه-اصلى/فلسطين

تجمع همبستگی با اسرای فلسطینی در طولکرم

طولکرم ـ مرکز اطلاع رسانی فلسطین

ساکنان شهر طولکرم در کرانه باختری اقدام به برگزاری تجمع همبستگی با اسرای فلسطینی در زندان های رژیم صهیونیستی کردند

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، در این تظاهرات صدها شهروند فلسطینی از جمله خانواده های اسرای فلسطینی و نمایندگان نهادهای مردمی و رسمی و گروه های فلسطینی مشارکت داشتند.

شرکت کنندگان در این تجمع خواستار حمایت از اسرای فلسطینی به ویژه آنانکه دست به اعتصاب غذا زدند، شدند و تاکید کردند که فعالیت های مردمی در حمایت از اسرا باید گسترده تر شود.

مدیر دفتر باشگاه اسیر فلسطین در طولکرم اظهار داشت که هدف از تجمع امروز اعلام همبستگی با اسرای اعتصاب کننده از جمله احمد غنام، مصعب هندی، اسماعیل علی، هبه اللبدی، طارق قعدان، احمد زهران و اسرای بیماری است که وضعیت وخیمی دارند، کسانی همچون اسیر معتصم رداد و سامی ابو دیاک و دیگر اسرای زندان رمله.

ابراهیم النمر اشاره کرد که سازمان زندان های رژیم صهیونیستی همچنان به سیاست های سرکوبگرانه خود علیه اسرای فلسطینی ادامه می دهد و احکام جائرانه دولت این رژیم در حق اسرا را اجرا می کند، همچون حبس در سلول انفرادی و عدم ارائه خدمات مناسب پزشکی به اسرا و مصادره وسایل شخصی آنان.

وی از نهادهای حقوقی و جامعه بین الملل خواست رژیم صهیونیستی را به منظور آزادی اسرای بیمار و اعتصاب کننده فلسطینی تحت فشار قرار دهند.

لازم به ذکر است که 6 اسیر فلسطینی در زندان‌های رژیم صهیونیستی در اعتراض به بازداشت موقت خود همچنان دست به اعتصاب غذا زده‌اند.

برخی از این اسرا بیش از 2 ماه است که دست به اعتصاب غذا زده‌اند.

 

متعلقات


آخر الأخبار

تمامی حقوق این سایت برای مرکز اطلاع رسانی فلسطین محفوظ است و انتشار مطالب آن با ذکر منبع بلا مانع است - © 2018