صفحه-اصلى/رژیم ‌صهیونیستی

هجمه تند رسانه‌های اسرائیلی علیه ترامپ/ نباید به او تکیه می‌کردیم

قدس اشغالی ـ مرکز اطلاع رسانی فلسطین

رسانه‌های اسرائیلی دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا را پس از گذشت دو ماه از برکناری جان بولتون مشاور امنیت ملی آمریکا به شدت مورد حمله و انتقاد قرار دادند.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، بسیاری از رسانه‌های صهیونیستی گفته‌اند که ترامپ زیاد حرف می‌زند اما عمل ندارد.

در همین راستا، شبکه 12 تلویزیون رژیم صهیونیستی تاکید کرد که ترامپ فردی پرحرف، دمدمی مزاج و بی‌فکر است.

هجمه و حمله تند رسانه‌های اسرائیلی علیه ترامپ پس از آن انجام گرفت که او با یهودیان حامی دمکرات‌ها در آمریکا توهین کرد و شایعاتی نیز در مورد احتمال دیدار او با رئیس جمهور ایران مطرح شد.

همچنین ناکارآمدی سامانه‌های دفاعی که عربستان سعودی از آمریکا با هدف دفع حمله به آرامکو خریداری کرده، موجب شد تا هجمه رسانه‌‌های اسرائیلی علیه او بیشتر شود.

آخرین حمله رسانه‌های صهیونیستی علیه ترامپ مربوط می‌شود به آغاز عملیات ترکیه در شرق فرات در سوریه که روزنامه عبری زبان یدیعوت احرونوت در این باره تاکید کرد که آمریکا همپیمانان کرد خود را تنها گذاشته و به ترکیه برای حمله به آنان چراغ سبز نشان داده است.

همچنین تحلیلگران اسرائیلی در گفتگو با رسانه‌ها ترامپ را به طرز بی‌سابقه‌ای مورد حمله قرار داده و اوصاف زشتی را در مورد او بکار برده‌اند.

ایهود بعاری تحلیلگر تلویزیون رژیم صهیونیستی در این باره تاکید کرد: از ابتدا اشتباه کردیم که به ترامپ دل بستیم و باید قبل از اینکه حمایت آمریکایی‌ها را از دست بدهیم، از او دور شویم.

رهبران لیکود معتقدند که ایران به مراتب شجاع‌تر است و آماده حمله همه جانبه به "اسرائیل" است و وعده‌ها و سخن‌های ترامپ هم دردی از آن‌ها دوام نمی‌کند.

رهبران لیکود در مورد ترامپ می‌گویند که او خود جایگاهش به لرزه و خطر افتاده است و دیگری چیزی ندارد که بخواهد به رژیم صهیونیستی ببخشد.

متعلقات


آخر الأخبار

تمامی حقوق این سایت برای مرکز اطلاع رسانی فلسطین محفوظ است و انتشار مطالب آن با ذکر منبع بلا مانع است - © 2018