صفحه-اصلى/فلسطين

گروه های مقاومت خواستار پایبندی به برگزاری انتخابات جامع شدند

غزه ـ مرکز اطلاع رسانی فلسطین

گروه های مقاومت فلسطین بر اهمیت پایبندی به خواست و اراده ملی فلسطینیان تاکید کرده و خواستار برگزاری انتخابات جامع و سراسری فلسطین اعم از انتخابات مجلس قانونگذاری، ریاست تشکیلات خودگردان و شورای ملی بر اساس قاعده اجماع ملی شدند.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، این گروه ها امروز چهارشنبه در بیانیه ای مطبوعاتی بر موضع ثابت خود در حمایت از تظاهرات بزرگ بازگشت در مرزهای غزه تا تحقق تمامی اهدافش آن تاکید کرده و تلاش های هیئت عالی ملی تظاهرات بازگشت و شکستن محاصره در رهبری و مدیریت این تظاهرات ها را ستودند و از مشارکت گسترده و پررنگ فلسطینیان در این تظاهرات ها تقدیر کردند.

گروه های مقاومت فلسطین در رابطه با اسرا هم عنوان کردند که اسرای فلسطینی در زندان های رژیم صهیونیستی در راس اولویت های مقاومت قرار دارند و مقاومت وعده خود در زمینه آزادی آنان را به زودی عملی خواهد کرد.

این گروه ها همچنین خواستار تشدید فعالیت های مردمی فلسطینیان در حمایت از اسرای فلسطینی شدند.

در بخش دیگری از این کنفرانس مطبوعاتی بر مخالفت قاطع فلسطینیان با هرگونه عادی سازی روابط با دشمن صهیونیستی تاکید و عنوان شد که ملت فلسطین هرگز آنانکه فداکاری ها و جانفشانی های این ملت و امت اسلامی را نادیده می گیرند و به دنبال کسب منافع شخصی خود هستند، نمی بخشد.

متعلقات


آخر الأخبار

تمامی حقوق این سایت برای مرکز اطلاع رسانی فلسطین محفوظ است و انتشار مطالب آن با ذکر منبع بلا مانع است - © 2018