صفحه-اصلى/رژیم ‌صهیونیستی

نظرسنجی:

در صورت برگزاری انتخابات سوم، لیکود با یک کرسی بیشتر پیشتاز خواهد بود

قدس اشغالی ـ مرکز اطلاع رسانی فلسطین

نتایج‌ تازه‌ترین نظرسنجی در مورد انتخابات کنست رژیم صهیونیستی نشان می‌دهد که اگر انتخابات سوم امروز برگزار شود، حزب لیکود به رهبری بنیامین نتانیاهو یک کرسی بیشتر از ائتلاف آبی سفید به رهبری بنی گانتز کسب کند.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین،بر پایه این نظرسنجی که شبکه 13 تلویزیون رژیم صهیونیستی انجام داده، اگر انتخابات سوم کنست امروز برگزار شود، کرسی‌های کسب شده احزاب اسرائیلی به شرح زیر خواهد بود:

لیکود 35 کرسی

ائتلاف آبی سفید 34 کرسی

لیست یکپارچه عربی 13 کرسی

"اسرائیل خانه ما" 9 کرسی

شاس و یهودیت توراتی هر کدام 6 کرسی

حزب کار 5 کرسی

اردوگاه دمکراتیک، یمیناه و اتحاد راست‌گرایان هر کدام 4 کرسی

این نظرسنجی می‌افزاید که اگر امروز انتخابات مستقیم برای انتخاب نخست وزیر برگزار شود، این نتایج حاصل می‌شود:

بنیامین نتانیاهو 40 درصد آرا را کسب خواهد کرد

بنی گانتز 37 درصد آرا را کسب خواهد کرد

بر پایه این نظرسنجی، 41 درصد از صهیونیست‌ها نتانیاهو را مسئول عدم تشکیل دولت و برگزاری انتخابات سوم می‌دانند و در مقابل 31 درصد آویگدور لیبرمن رهبر حزب "اسرائیل خانه ما" و 7 درصد هم گانتز را مسئول می‌دانند.

بر اساس نتایج یک نظرسنجی که به تازگی انجام شده، بیش از نیمی از اسرائیلی‌ها بر این باورند که انتخابات کنست به دور سوم کشیده خواهد شد.

بر پایه این نظرسنجی که رادیو رژیم صهیونیستی انجام داده و روزنامه معاریو نتایج آن را منتشر کرده، 57 درصد از صهیونیست‌ها گفته‌اند که انتخابات به دور سوم کشیده می‌شود.

43 درصد از صهیونیست‌ها نیز معتقدند که دولت وحدت تشکیل خواهد شد و انتخابات به دور سوم کشیده نمی‌شود.

بنی گانتز از حدود سه هفته پیش مامور تشکیل دولت جدید رژیم صهیونیستی شده است، او 28 روز فرصت دارد کابینه جدید را تشکیل دهد و اگر او نیز همانند نتانیاهو در این ماموریت شکست بخورد، انتخابات به دور سوم کشیده خواهد شد.

بر اساس نتایج نهایی انتخابات دور دوم کنست رژیم صهیونیستی، ائتلاف آبی سفید به رهبری گانتز 33 کرسی و لیکود به رهبری نتانیاهو 32 کرسی را کسب کردند.

 

متعلقات


آخر الأخبار

تمامی حقوق این سایت برای مرکز اطلاع رسانی فلسطین محفوظ است و انتشار مطالب آن با ذکر منبع بلا مانع است - © 2018