صفحه-اصلى/رژیم ‌صهیونیستی

رژیم صهیونیستی میزبان رزمایش هوایی بین المللی

تل آویو ـ مرکز اطلاع رسانی فلسطین

رژیم صهیونیستی فردا یکشنبه میزبان یک رزمایش هوایی بین المللی خواهد بود.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین به نقل از منابع عبری زبان، پایگاه هوایی عوفدا در جنوب فلسطین اشغالی فردا یکشنبه میزبان یک رزمایش هوایی از نسل پنجم جنگنده ها با حضور کشورهای آمریکا، ایتالیا، یونان و آلمان است.

نیروی هوایی رژیم صهیونیستی قصد دارد با مشارکت کشورهای آمریکا، آلمان، ایتالیا و یونان رزمایشی هوایی تحت عنوان "پرچم آبی" با حضور جنگنده هایی از «نسل پنجم» برگزار کند.

براساس بیانیه دفتر سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی، در این رزمایش برای اولین بار از جنگنده های اف 35 استفاده می شود.

دراین بیانیه آمده است که این رزمایش از اهمیت استراتژیک بالایی برخوردار است و دارای تاثیر بسیار زیادی بر نیروی هوایی، ارتش و دولت رژیم صهیونیستی خواهد بود، زیرا در آن بیش از هزار واحد هوایی و اداری از بخش های مختلف نیروی هوایی مشارکت خواهند داشت.

بر پایه این گزارش در رزمایش فردا واحد های جدید از ارتش های آمریکا، آلمان، ایتالیا با جنگنده هایشان مشارکت می کنند و سناریوهای مختلفی را به آزمون خواهند گذاشت.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی گفته است که این مانور  فرصت مناسبی برای تقویت روابط بین کشورهای شرکت کننده است و شرکت کنندگان  راههای مقابله با تهدیداتی که از طریق  شلیک موشکهای زمین به هوا صورت می گیرد و همچنین مقابله در اراضی دشمن را تمرین می کنند.

متعلقات


آخر الأخبار

تمامی حقوق این سایت برای مرکز اطلاع رسانی فلسطین محفوظ است و انتشار مطالب آن با ذکر منبع بلا مانع است - © 2018