صفحه-اصلى/فلسطين

آخرین پیام اسیر فلسطینی/ او برای همیشه در آرزوی دیدن مادرش ماند

رام الله ـ مرکز اطلاع رسانی فلسطین

سامی ابو دیاک اسیر فلسطینی امروز سه شنبه پس از مدت‌ها اسارت در زندان رژیم صهیونیستی به شهادت رسید.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، ابو دیاک به بیماری مهلک سرطان مبتلا بود و با این حال رژیم صهیونیستی حاضر به درمان یا آزادی او نشد.

این اسیر فلسطینی به مدت 18 سال از ملاقات با خانواده‌اش محروم بود و 4 سال است که با بیماری سرطان دست و پنجه نرم می‌کند و 6 مرتبه تحت عمل جراحی قرار گرفت اما بی‌نتیجه بود.

شهید ابو دیاک تنها یک آرزو داشت که هرگز محقق نشد.

این آخرین نوشته این اسیر فلسطینی است که لحظاتی قبل از شهادت نوشته و منتشر شده است:

درخواست از آنانکه وجدانی بیدار دارند

من اسیر سامی ابو دیاک هستم. از تمامی کسانی که وجدانی بیدار دارند می‌خواهم برای آزادی من از زندان رژیم صهیونیستی تلاش کنند.

من به بیماری سرطان مبتلا هستم و طبق گزارش‌های پزشکی اسرائیلی تنها چند روز از عمر من باقی مانده است. می‌خواهم این روزها در کنار مادرم باشم و بر بالین او و نه در گورستان‌های"شماره" (گورستان‌های اسرائیلی که اجزای بدن فلسطینیان در آن مدفون می‌شود) جان بسپارم.

این درخواست من و یار و همراهم در اسارت شهید بسام السایح یک روز قبل از شهادتش بود اما او در نهایت به قافله شهدا پیوست و نزد پرورگارش رفت و اگر گوش شنوایی نباشد، من نیز به دوست و همراهم شهید بسام السایح در گورستان‌های "شماره" ملحق خواهم شد.

از ته قلب کشتارگاه بیمارستان رمله را به فریاد می‌طلبم تا در آخرین روزهایم در کنار مادرم باشم نه اینکه دست و پا بسته و در سلولی تنگ و تاریک در کنار زندانبانانی که در آرزوی مرگ ما هستند، دنیا را وداع گویم.

اسیر مبتلا به سرطان سامی ابو دیاک

متعلقات


آخر الأخبار

تمامی حقوق این سایت برای مرکز اطلاع رسانی فلسطین محفوظ است و انتشار مطالب آن با ذکر منبع بلا مانع است - © 2018