صفحه-اصلى/فلسطين

آیا رژیم صهیونیستی ترور رهبران فلسطینی در غزه را ازسر می‌گیرد؟

قدس اشغالی ـ مرکز اطلاع رسانی فلسطین

طی روزهای اخیر و به دنبال تشدید تنش در مرزهای غزه بسیاری از مقامات اسرائیلی خواستار حمله به این باریکه و ترور رهبران گروه‌های مقاومت شده‌اند.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، شبکه 11 تلویزیون رژیم صهیونیستی تاکید کرد که کابینه امنیتی این رژیم در نشست روز گذشته خود به این نتیجه رسیده که دور کنونی تنش و درگیری‌ها پایان یافته و حماس و جهاد اسلامی به دنبال تشدید درگیری‌ها نیستند، زیرا می‌دانند که چنین اتفاقی بر مسئله کمک‌های مالی قطر و پروژه‌های انسانی آن در باریکه غزه تاثیرگذار خواهد بود.

به گفته شبکه مذکور، کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی در نشست روز گذشته خود مسئله ترورهای هدفمند در باریکه غزه را مورد بحث و بررسی قرار داده است.

این شبکه اشاره کرد که محافل سیاسی اسرائیلی عواقب و پیامدهای ترور رهبران فلسطینی و خسارت‌هایی که رژیم صهیونیستی ممکن است در نتیجه آن متحمل شود، را بررسی کرده‌اند.

وزیر مسکن رژیم صهیونیستی روز گذشته تاکید کرد که این رژیم در آستانه آغاز حمله نظامی به غزه قرار دارد که البته این حمله در زمان مناسب انجام خواهد شد.

"یواو گالانت" در گفتگو با رادیو سراسری رژیم صهیونیستی عنوان کرد که حملات محدود و موقت ارتش به نوار غزه مشکل را حل نخواهد کرد.

گالانت حماس را مسئول حوادث و تنش در مرزهای غزه دانست و گفت این جنبش می‌تواند دیگر گروه‌های موجود در غزه را کنترل کند.

طی روزهای اخیر بسیاری از صهیونیست ها از جمله بنی گانتز رئیس ائتلاف آبی سفید و یائیر لاپید عضو کنست رژیم صهیونیستی خواستار ازسرگیری ترور رهبران فلسطینی شده اند.

متعلقات


آخر الأخبار

تمامی حقوق این سایت برای مرکز اطلاع رسانی فلسطین محفوظ است و انتشار مطالب آن با ذکر منبع بلا مانع است - © 2018